Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af grønne kaffebønner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Vil høre hvad købere (f.eks risterier) herhjemme i DK har af krav til importøt af grønne kaffebønner? og hvad er de ellers mest interesseret i når de skal købe grønne kaffebønner.

Jeg vil gerne starte en virksomhed hvor der importes grønne kaffebønner fra Østafrika i høj kvalitet. Søger samtidig gode samarbejdspartnere her hjemme som har lyst til at lave et partnerskab omkring køb og salg af grønne kaffebønner.

Ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen,
Jean
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er jeg forkert på den, men det virker ikke til at du kender noget til kaffebønner ud fra det du skriver, er min antagelse korrekt bør du nok sætte dig ind i tingene inden for starter firma. har du undersøgt hvad fødevarestyrelsen kræver af tilladelser til import af fødevare?

Vigtige ting er:

Bønne sort

Forarbejdning

Bønne Kvalitet

smag

Pris

Forsyningssikkerhed

Tilmeldt 19. Sep 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Tak for dit svar. Du er ikke forkert på den :)

Jeg pt i gang med at undersøge alt der har med kaffebønner (bredt emne som jeg er blevet bidt af det da det er meget spændende) og opstart af en fødevarevirksomhed. Men vil gerne finde nogen som har mere forstand på det end jeg som jeg kan samarbejde med.

Jeg har gode forbindelser i Østafrika og den kaffe der kommer derfra er af højest kvalitet, så det må være en god start.
Tilmeldt 19. Sep 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Ravn:

Måske er jeg forkert på den, men det virker ikke til at du kender noget til kaffebønner ud fra det du skriver, er min antagelse korrekt bør du nok sætte dig ind i tingene inden for starter firma. har du undersøgt hvad fødevarestyrelsen kræver af tilladelser til import af fødevare?


Vigtige ting er:


Bønne sort


Forarbejdning


Bønne Kvalitet


smag


Pris


Forsyningssikkerhed






Tusinde tak for den information.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)