Fragt af skrøbelige emner - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Fragt, logistik, betaling & service "

Fragt af skrøbelige emner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 5
Tilmeldt 27. aug 19
Indlæg ialt: 1

Skrevet 27-08-2019 kl. 22:10
Jeg har for nyligt startet en keramik virksomhed og leder efter et fragtfirma som kan håndtere forsendelser af keramik sikkert og pålideligt. Det må selvfølgelig også gerne være billigt, men det vigtigste er at keramikken når frem til kunden i et stykke. Er der nogen der har erfaringer med at sende skrøbelige ting med fragtfirmaer.

Mvh. Anne
Amino-karma 401
Tilmeldt 4. mar 19
Indlæg ialt: 115

SEKR
Skrevet 27-08-2019 kl. 23:01

Shipping within Denmark? If you want to go abroad we have special solutions. As express deliveries and as collective deliveries. If you need delivery from abroad, we are happy to help.

Amino-karma 5.996
Tilmeldt 17. dec 07
Indlæg ialt: 1.407

BroncofanDK
Skrevet 28-08-2019 kl. 11:00

Anne Bach:
Jeg har for nyligt startet en keramik virksomhed og leder efter et fragtfirma som kan håndtere forsendelser af keramik sikkert og pålideligt. Det må selvfølgelig også gerne være billigt, men det vigtigste er at keramikken når frem til kunden i et stykke. Er der nogen der har erfaringer med at sende skrøbelige ting med fragtfirmaer.

Mvh. Anne

Det drejer sig mest om indpakning, for der bliver kastet med dine pakker.

Der findes forskellige materialer - det bedste jeg har set er noget skum der puster sig selv op, men det er langt billigere at købe fra udlandet end de danske leverandører jeg har set, men der er også billigere løsninger som du kan tale med pakke materiale leverandører om.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:

Fragt, logistik, betaling & service
Besøg vores samarbejdspartnere :