Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødelokale i Odense

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har for nyligt startet min egen virksomhed, men har pt. hjemmekontor. Derfor vil jeg rigtig gerne høre jer (som bor i Odense) om hvor i afholder jeres kundemøder? Altså jer som også har et hjemmekontor. Mit hjem er ikke det største, det er lidt derfor jeg føler jeg er nød til at leje et sted.

Mvh Gert
Tilmeldt 12. Sep 13
Skrevet kl. 11:12

Søger du en fleksibel kontorløsning, i flotte og afslappende omgivelser? Så er UMA noget for dig, besøg UMA Workspace på Vestergade i centrum af København, lige her og glem alt om hjemmekontorer og cafeer. 

Tilmeldt 27. Aug 19
Skrevet kl. 10:41
Hej Gert

Jeg vil anbefale Citybowling og Syddanske Forskerparker. Det er et fine steder, som ikke vil skuffe dig. Der er mad og drikke med i de pakker som man kan vælge og det er meget rart at man bare skal fokusere på at leverer til mødet og ikke have tankerne på alt det andet.

Held og lykke med virksomheden og håber du får nogle gode møder.
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 373
Fra  Lillebælt Revision Statsaut. Revisionsanpartsselskab Skrevet kl. 16:47

Du kan også overveje at leje en kontorplads i et kontorfællesskab, fx Coworking Plus på Kochsgade.

https://coworkingplus.dk/

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:38
Hej Gert,
jeg så lige din kommentar. Jeg havde det samme problem for et par måneder. Jeg fandt et dejligt mødelokale gennem lokalebasen.dk.
Hvis du stadig leder efter noget, kan det hjælpe dig.

Mvh,
Melissa
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)