Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en idé om at starte web-shop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Qaqortoq
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg/vi har lige åbnet en butik her i Sydgrønland. Det går udemærket, men vi er selvfølgelig interesseret i at sælge endnu mere.

(Vi sælger køkkengrej og køkkenartikler, altså en slags isenkram).

Vi vil gerne åbne en web-shop, som kun folk fra Grønland kan bestille. Men jeg har prøvet og undersøge med internethandel her i Grønland, og kan ikke finde nogle firmaer der står for det her i Grønland.

Jeg har ikke så meget forstand på det, men jeg har en idé om hvordan det skal være og hvordan det skal se ud. Jeg har heller ikke rigtig så meget forstand på det med "host", "webhotel", osv, alle det der udtryk... :-)

Men findes der ikke en slags tjekliste over, hvordan man kan komme igang med at lave en hjemmeside/webshop/interhandel. Hvis der er nogen der vil/kan hjælpe mig med, at lave en slags tjekliste, vil det bare være super.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Med Venlig Hilsen

Anja Nielsen 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 16:47

1. Varer

2. Hjemmeside med indkøbskurv

3 Webhotel til at hoste din hjemmeside

Smile

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 17:14

Hej Anja,  Smile

Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på mb@mbc-design.dk og så kan vi helt sikkert hjælpe dig videre med dette her.

Så endelig bare kom frem med alle de spørgsmål du har... Big Smile

Du må have en fortsat rigtig god dag, samt en super dejlig weekend.

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Fra Qaqortoq
Tilmeldt 9. Jan 07
Skrevet kl. 19:14

Hej

Ja, altså vi har varerne.

Men opsætningen af hjemmesiden, tror jeg ikke at det bliver et problem, altså det med indkøbskurv og alt det der. Men det er jo bare lige det med at starte. Hvor skal man starte og har man nok penge og alt det der.

Men mange tak.

Fra Anja Nielsen

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:46

Hej Gadensgaard,

Jeg kender godt følelsen. Jeg har selv stået med det. Der er utrolig mange udbydere. De ved alle, hvad det drejer sig om. Jeg synes personligt, det var vanskeligt at gennemskue markedet og hvad mit behov helt konkret var. Man kan jo sagtens forkøbe sig. Jeg kan varmt anbefale www.cmspartner.dk. Det er utrolig dygtige og usansynlig flexible + de giver en masse gratis råd med på vejen. Tro mig alle kan altid det samme og der er rigtig mange forskellige priser. Jeg synes, det var uigennemskueligt, hvad prisen i sidste ende blev. Derfor var min intiution også afgørende for, om jeg stolede på dem eller ej.

På at gå ind på www.remarkablefashion.com de har designet den. Jeg har selv kommet med ideerne og udkastet, men de har så hjulpet mig med resten og effektueret det.

Rigtig meget held og lykke.

Nete

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 22:04

Hej Nete

Hvaaa?

Det må næsten have været et svar til trådstarter?Big Smile

Gadensgaard

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:15

Hej Gadengaard,

Jeg beklager. Jo, det var til trådstarter, Anja.

Jeg beklager fejlen.

God weekend.

Nete

Fra Qaqortoq
Tilmeldt 9. Jan 07
Skrevet kl. 16:34

Hej Allesammen

Mange tak for jeres respons. Vi vil kigge på de forskellige muligheder vi har fået og vi vil forhåbentlig snart starte.

Tusind tak og god weekend allesammenBig Smile

Med Venlig Hilsen

Anja Nielsen

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 21:07

Hej Anja..

Bogen Webshop Hvordan er en gennemgang af alle de ting man kommer igennem når man skal starte en webshop... der er dog ikke lige noget specifikt om det at starte en webshop på (i?) Grønland, men du kan helt sikkert bruge den som en guide hele vejen igennem .... læs mere http://Webshop-hvordan.dk

Fra Saigon
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:03

Hej Anja! Jeg går udfra din webshop skal kunne modtage Dankort evt. internationel kreditkort (Visa, Mastercard osv.)  tilsluttet til PBS Danmark i forvejen, så vil anbefale at vælge epay.dk som betalingsløsning. Vi kan også udvikle en webshop løsning til dig med en adminstrator-panel som du kan selv kan redigere på produkter, priser, billeder osv. med et professionel layout. Webshoppen kan udvikles i Joombla med alternativ Virtuemart som betalingsmodul. Men kontakt undertegnede så vil jeg uforpligtende give dig et forslag om hvordan din website/webshop kan se ud.

God dag!

http://www.mwc.vn - Professionel & Unik Webdesigns/Webshops, microsites, reklame-banners, visuel designs, billede manipulation

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)