Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fullstack udvikler søger

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du brug for en fast udvikler tilknyttet din virksomhed, så søger jeg en fast aftale 1-3 dage om ugen. Det er et must at jeg også i perioder ville kunne arbejde fra udlandet.
Du kan evt. blot være en webshop ejer eller lignende, der har brug for en udvikler på sidelinjen. Det behøver ikke nødvendigvis at være et hardcore projekt. Det fleksible sætter jeg mest pris på. 
 
Skills: OOP PHP, erfaren med Angular men foretrækker Vue nu, MySql, Elastic Search, HTML5, CSS, mobil Apps, SEO, Ubuntu server administration m.m. Lidt erfaring med .NET og Java, men foretrækker php verdenen.

Skriv en PM med hvad du har brug for, så ser vi om vi kan ramme hinanden. Jeg er bosat i Køge området.
Tilmeldt 7. Oct 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej macodox

Det kunne ligne at vi måske kunne finde ud af noget sammen. Jeg har erfaring med at starte virksomhed inden for app verdenen, og søger nu programmører til et nyt projekt. Jeg kan håndtere hele forretningssiden, har flere ideer på baggrund af min erfaring med app verdenen, og skal så bruge en eller flere tekniske folk til at udvikle en af dem.

Lad mig endelig vide hvis det er noget for dig

Med venlig hilsen
Simon Mathias Pedersen
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)