Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for reklame opslag i Facebook gruppe

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Hvad er en typisk pris for at lave et reklame opslag i en Facebook gruppe?
Her tænker jeg ikke på facebooks egne annoncer men hvis man er medlem af en gruppe og gerne vil lægge et kommercielt opslag op i gruppen.
Nogle der har en gruppe hvor de tager betaling for kommercielle opslag, eller nogen der har betalt for at lave et kommercielt opslag i en gruppe som kan svare på det?
Jeg tænker en gruppe der har omkring 6000 - 7000 medlemmer.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er umuligt at oplyse dig en fast pris uden at kende til mer fakta.

Men hvis du har en god dansk gruppe med aktive og købestærke kunder inden for en interessant interesse - f.eks. kosttilskud, så kan et opslag godt være 1000 kr værd. Det skal sammenlignes med at 1000 kr i en målrettet FB annoncering kan resultere i en reach på over 20.000 personer.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

aner det ikke, men jeg tror ikke at FB synes det er en god ide at der sidder en person med en gruppe, og tjener penge på at andre skal betale denne bruger for reklamer. så kommer de nok efter ejeren af gruppen :)

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke meget, medmindre det er en meget specifik målgruppe, hvor medlemmerne er aktive på siden, og reklamen har relevans for disse. Du kan sammenligne det lidt med hvad annoncering koster - og det er ikke alverden at komme ud til 7-10.000. 

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 6. Aug 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ret sikker på det er imod Facebook's retningslinjer, at nogen tager betaling for opslag i grupper.
Administratorerne har måske oprettet gruppen, men det er Facebook der har rettighederne til den, så en administrator har ikke ret til penge.

www.smartresponse.dk - Nordens førende performance-baserede affiliate netværk

Tilmeldt 19. Oct 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

#smart response
På feks instagram, også eget af Facebook, bliver influencers betalt for reklame. Det er vel det samme?

Tilmeldt 19. Oct 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

#Jan
Prøv at tjek aller media. De tager penge for reklame på deres Facebook sider. Det er vel det samme.

Tilmeldt 19. Oct 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

#Sirene
Facebook annoncering rammer jo ofte ved siden af mange selvom den er målrettet. I en gruppe der handler om en helt specifik ting, der rammer man jo ikke nær så meget ved siden af.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Visse nicher kan segmenteres meget nøjagtig og kan derfor ligge meget tæt på en interessegruppe hvad angår relevans for målgruppe. Og her betaler jeg kun for aktive brugere.

Endelig så kan man som f.eks. webshopejer ramme en fb målgrupper defineret af en facebook remarketing pixel. Også her kan træfsikkerhed overtræffe en fb gruppe.

Tilmeldt 19. Oct 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

#sirene
Ja korrekt, men hvis du skal have fat i et helt nyt segment og kunder nytter pixlen jo ikke meget.

Med feks en gruppe hvor folk søger et nyt køleskab kan en sælger af køleskabe vel ikke finde meget mere optimal gruppe at annoncere i.

Modsat reklamer ind af brevsprækken, folk der for år siden har liket et køleskab på FB, folk der bor i hus osv...

I gruppen rammer man 100 % målgruppen.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)