Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KalenderNet.dk feedback

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har arbejdet lidt på en online kalender, som jeg tænkte det kunne være rart at få lidt feedback på. Gode/dårlige ting ved designet, funktionaliteten, optimeringer osv.. Vil mene at design-delen er min svageste side, så er der sikkert en del at forbedre.

Siden er gratis at bruge og der er p.t. ingen reklamer, så det er mest for sjov jeg har lavet siden. Har forsøgt at holde den hurtig og simpel at bruge, men samtidig tilbyde mange af de funktioner som større kalendere som f.eks. Google Calender har (dog i mindre skala). 

Man kan afprøve kalenderen uden at oprette bruger, og den er selvfølgelig optimeret til både desktop og mobil (Progressive Web App). 

https://www.kalendernet.dk

Mvh.

Thomas Rasmussen

Tilmeldt 6. Aug 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

Som udgangspunkt ser det rigtig godt ud.

Der er ingen grund til at sparke dig selv over design, det har du klaret meget godt.

Kalenderen er meget let at interagere med og meget brugervenlig.

Som udgangspunkt, kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle bruge den over google calendar som jeg bruger i dag, da den er integreret i de systemer jeg allerede bruger.

Men ud over det er det flot arbejde.

www.smartresponse.dk - Nordens førende performance-baserede affiliate netværk

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud, men hvis den for alvor skal kunne bruges, skal den laves som app og kunne fungere sammen med andre apps. F.eks. SMS, e-mail, m.m.

Vi har synkroniseret vores kalender via cloud hjemme hos os, da det alligevel ofte er på farten det er nødvendigt at ændre/oprette diverse aftaler.

Og så er det altså bare nemmere at åbne kalender-appen på telefonen, end at besøge en hjemmeside.


En anden lille ting, jeg bed mærke i:


"Siden er startet som et hobbyprojekt,..."

Sådan en sætning ville jeg nok fjerne, især hvis du har større ambitioner med projektet. Et "hobbyprojekt" kan meget hurtigt vurderes som noget der ikke lægges særlig meget tid eller kræfter i, hvilket ville være synd.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og beklager det meget sene svar. Havde glemt jeg havde oprettet tråden.

Jeg takker for jeres feedback, det er godt at høre. 

Jeg har ikke umiddelbart tænkt den skulle konkurrere med Google Calendar, men ville prøve at se hvor langt jeg kunne komme og give et bud på det i form af denne side. Må se hvor langt det lykkedes at komme med den og om der kommer nogle brugere.

P.t. ikke planer om en app, da jeg fokuserer mest på web og backend, men kan da ikke udelukke det vil komme.

Mvh.

Thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)