Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Feedback

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Vi er en lille indtil videre webbaseret virksomhed www.Deuxtronier.dk , vi sælger lædertasker, punge og lidt andet accessories men primært tasker. Vi får dem selv fremstillet i Marokko, så der er ikke nogen mellemmand. har eksisteret i 3 år med meget begrænset salg.

lige nu har vi en lille udstilling på et enkelt hotel for simpelthen at se hvad der kommer ud af det, og det er første gang vi forlader webshoppen. vi går med tanker om at komme ud i butikker. og leger med tanker som brug af Influencers, og andre kendte.

Det eneste synlige vi gør er opslag på Facebook, Instagram og rækkeviden er kort ligeledes trafikken på hjemmesiden og dermed også salget. ellers har vi ikke gjort brug af annoncering endnu.

Forretningen skal jo boostes, mange ting gøres anderledes og muligvis laves om, men vi vil rigtig gerne høre jeres mening og hvad ville i gøre? alt hjælp modtages med glæde:-)

Hilsen Thorbjørn og resten af Deuxtronier

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thorbjørn,

Dette er ikke en fuld analyse af jeres forretning men blot nogle tanker efter et kort besøg på jeres hjemmeside. Det ser ud til at I sælger nogle rigtig lækre lædervarer, men jeg synes ikke at jeres hjemmeside som den er i dag gør dem særligt meget ære.

Alt for mange af billederne er forstørret for meget op hvilket gør dem pixelerede, specielt i jeres slider på forsiden er det slemt, og det giver et dårligt førstehåndsindtryk. Dernæst mangler der mange basale informationer såsom USP'er (unique selling points) omkring priser, levering, returret osv. osv.

Menuknappen på forsiden er nærmest umulig at se med jeres sliderbilleder som baggrund, og det gør det ekstremt svært for jeres kunder at orientere sig med risiko for at mange strander på jeres forside.

Jeg synes jeres "attention grabber" i toppen af siden er farvemæssigt helt off i forhold til jeres koncept og de produkter I sælger. Dernæst er virker logo (med to små hunde?) som et underligt afsendersignal til en shop der sælger læderprodukter.

Ifht. markedsføring ville jeg nok som det allerførste komme igang med Google Adwords, og hvis I ikke selv kender noget til det så find et bureau eller en ekspert med rimelige priser der kan hjælpe jer igang på et lille budget.

Influencers er fine nok, men jeg tror jeres shop lige nu er på et for tidligt stadie til dette.

Og inden jeg ville gå igang med Google Adwords ville jeg få nogle meget kritiske øjne ind over jeres shop så den bliver bedre rustet til at modtage traffik fra Google (og Facebook/IG) som I jo betaler penge for at få ind.

Jeg kan se at I bruger Shopify og de har jo rigtig mange fede temaer, så det burde da helt bestemt være muligt, i kombination med korrekt skalerede produktbilleder, at lave en visuelt flottere shop end den I har idag.

Mvh. Lars

Fra Viborg
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Det er lige den slags feedback og mening vi søgte, Tusind tak😊👍 det er også nogle tanker vi havde gjort os men man blir lidt blind når det er noget man selv har lavet Og bygget op.

Jeg tager det med til næste møde, endnu engang tak Lars😊

Mvh Thorbjørn

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :

De første par ting jeg bemærker, om har styr på følgende:

Har I styr på hvem jeres kunder er?
Dette er ofte årsagen til at man ikke får skabt relationen der over tid sælger til kunden.

Og har I styr på hvilke enheder jeres kunder anvender? Især for en PC-skærm ser hjemmesiden meget forkert ud og man skal f.eks. lede efter "læg i kurv"-knappen. Og det får en til at tænke om I har fokus på salg eller mere fokus på at vise billeder af jeres produkter.

Der er heller ikke nogle produktbeskrivelser som skal hjælpe jer frem i søgemaskinerne og formidle hvad man rent faktisk køber.

Fra Viborg
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tusind tak for dit input!:-) Nej vi har ikke fået sporet os ind på hvilke kunder vi skal ud til, og focus har primært været på den mobile-webside.

Du har fuldstændig ret i at der er mere energi brugt på Billeder end på andet, og der har vi af flere veje fået konstruktivt feedback på hvordan vi optimere vores hjemmeside.

Super, det sætter tanker i gang, og bestemt noget vi kan bruge:-) Tak!

Mvh

Thorbjørn

Tilmeldt 6. Aug 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thorbjørn.

Jeg ville starte med at fjerne den full-page slider i har på siden, den gør intet godt for jeres produkt, både fordi den fylder det hele og fordi billederne er uskarpe, så er det ret uprofessionelt at se på.

Derudover ville jeg på produkterne nedenunder slideren, gøre det mere klart at der er tale om varer, så man ikke skal have musen henover, for at vide der er tale om et produkt jeg kan købe.

Jeg ville også dele siden lidt mere op, så der var delt op i mænd, kvinder, børn, tasker, accessories osv.

www.smartresponse.dk - Nordens førende performance-baserede affiliate netværk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thorbjørn og resten af Deuxtronier,

Hvis jeg var jer, så ville jeg tage kontakt til et SEO-bureau, der kan hjælpe jer med optimering af jeres hjemmeside samt lave en ordenlig linkbuildingindsats for jer.

Med venlig hilsen
Thomas
Fra Viborg
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smartreponse

Helt enig, og super input! Tak👍

Mvh Thorbjørn

Fra Viborg
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det ville nok være en go idé Ja, som i de fleste opstarter er budgettet ikke så stort men jeg må lige undersøge hvor prislejet er, kan nemt være pengene er godt givet ud!

Tak for rådet👍

Mvh Thorbjørn

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thorbjørn Rathke:

Hej Amino's

Vi er en lille indtil videre webbaseret virksomhed www.Deuxtronier.dk , vi sælger lædertasker, punge og lidt andet accessories men primært tasker. Vi får dem selv fremstillet i Marokko, så der er ikke nogen mellemmand. har eksisteret i 3 år med meget begrænset salg.

lige nu har vi en lille udstilling på et enkelt hotel for simpelthen at se hvad der kommer ud af det, og det er første gang vi forlader webshoppen. vi går med tanker om at komme ud i butikker. og leger med tanker som brug af Influencers, og andre kendte.

Det eneste synlige vi gør er opslag på Facebook, Instagram og rækkeviden er kort ligeledes trafikken på hjemmesiden og dermed også salget. ellers har vi ikke gjort brug af annoncering endnu.

Forretningen skal jo boostes, mange ting gøres anderledes og muligvis laves om, men vi vil rigtig gerne høre jeres mening og hvad ville i gøre? alt hjælp modtages med glæde:-)

Hilsen Thorbjørn og resten af Deuxtronier

Hvad er ambitionen?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)