Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gode råde til SEO og forøgelse af trafik på webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra taastrup
Tilmeldt 31. Jul 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Har start min webshop klhenriksen.dk op for ca ½ år siden, har været flere online værktøjer SEO igemmen for at forbeder min webshop.

Men mangler trafik på min side, har lidt fra google og facebook, har prøvet google ads, fik hjælp af deres egen support, fik masser af besøg, men ingen kunder ud af det, desværre

er der nogle frisk folk herinde der kan tjekke den igemmen for fejl og mangler og meget åben for forbedringer.

Har et begrænses budget og har åben for nye forslag.

Kim /Klhenriksen
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

klhenriksen:
Har start min webshop klhenriksen.dk op for ca ½ år siden, har været flere online værktøjer SEO igemmen for at forbeder min webshop.

Har ingen af værktøjerne nævnt at dine title tags og meta descriptions kan optimeres?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Hvad er URL til din hjemmeside? :)

Edit: Du behøver ikke at gen-skrive linket.. Det står jo lige dér! :) Det er mig der er blevet blind... Beklager...

- Erdal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er spørgsmålet er det:

- Mere trafik til hjemmesiden

eller

- Mere salg til dine besøgende

Du mangler??

Du beskriver 2 forskellige ting.

Tilmeldt 27. Feb 19
Indlæg ialt: 3
Fra  Breumware Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey KLHenriksen. Jeg har taget et kig på din wehsop og kan se mange bekymrende ting.

Du har dårlige links. Dine links hedder klhenriksen.dk/shop/ her skal /shop/ fjernes når du intet andet har på dit domain, det vil gøre dine links bedre og kortere. Du har extensions med i dine links. Går vi ind på forsiden bliver vi smidt over på klhenriksen.dk/shop/frontpage.html her skal .html væk. Faktisk har alle dine links på din webshop .html hvilket bare ser uprofessionelt samtidige med det gør det hellere ikke linket kortere og mere simpelt som er det man skal gå efter. Ud over det går man på et vilkårligt link på din webshop og fjerner .html breaker man siden. I forhold til SEO så kan jeg se du har keywords tagget og du har endda mange keywords. Her er flere ting galt, 1 er at google og bing osv slet ikke bruger det meta tag mere, tværtimod peger flere artikler på at det ligefrem kan skade at bruge det, men hvis man bruger det er det vigtigt ikke at have mange ord og du har et hav af ord. Søgemaskinerne har det med at se det som spam og dermed give dig dårligere ranking. Så har du også mixed content hvilket vil sige du loader noget over https (krypteret) protokol og noget over http (ukrypteret) protokol, hvilket selvfølgelig ikke er optimalt. Alt bør loades over https. Så er det en lille ting mobil version kan optimeres lidt har kørt den gennem PageSpeeds Insights her får den ikke en så god score. Så mangler der et favicon, det er et lille logo i toppen af browser fanen. Du mangler en bedre title den har hverken dit navn eller noget i sig. Kan se du også bruger canoical tagget forkert hvilket hellere ikke hjælper. Og til sidst du har comic sans på siden hvor der står ”Velkommen til Webshop KLHenriksen”, her i 2019 er det bare et nogo at bruge den font på hjemmesider det høre kun 00 til. På forsiden under den sektion på det hvide helt ude til venstre står ordet ”rem” hvilket også ser underligt ud og jo er klart misplaceret. Under din cookie politik er det tydeligt at se det er en template fordi der står ” Typer af cookies vi bruger på domæne.dk:” Her skal du have det rigtige domain skrevet ind. Så har du også et nyhedsbrev pop-up hvilket har et stort banner i toppen som gør man skal scroll for at komme ned til tilmeld knappen. Så der er en liste over mange ting der kan forbedres det var lige hvad jeg spottede ved en gennemgang som ikke var grundig men blot lige hvad der faldt mig ind. Så håber du fandt det nyttigt og at det kan hjælpe.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Og derudover er din tekst med overskriften 

Velkommen Til Webshop Klhenriksen 

Virkelig kedelig og selvpromoverende, her burde du nok ofre en professionel tekstforfatter til at give teksten lidt liv, og mere why altså hvorfor gør du det her og hvorfor er du blevet iværksætter, end vi har alt muligt lort som du kan købe til overpriser.

Sorry hvis det var lidt barskt men nu er det jo således at jeg bare er 100% ærlig.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften! 

@Thorbjørn, /shop/frontpage.html er en præmis hvis man benytter DanDomain Shop. 
Realiteten er også at det betyder uendeligt lidt, når der på KLHenriksen.dk mangler: 

1. Ordentligt content
2. Søgeord / målretning
3. Stærke backlinks 

KL, min anbefaling vil være at du rækker ud til nogen der er dygtige til at skrive tekster og arbejder målrettet med det. 
Derudover vil gode titel- og metabeskrivelser være en bonus. 

En del af dine produktkategorier er der hård konkurrence om, så hvis du ønsker at få trafik, vil jeg anbefale at du ser om du kan finde en niche at placere dine varer i. 
Konkurrencen på keyhangers, hatte, huer, punge, læderbælter m.fl., er høj, da du i princippet kæmper med Zalando, Care of Carl og Boozt om placeringerne. 

Fra taastrup
Tilmeldt 31. Jul 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jo det har de, har prøvet at holde det inde for de tegn den råder.

hvad har du i tankerne med optimeres ?

Kim
Fra taastrup
Tilmeldt 31. Jul 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det er helt i orden :-)
Fra taastrup
Tilmeldt 31. Jul 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Begge dele kunne jeg godt bruge råd og vejledning til.

Har mange spørgsmål, men ville starte et sted, med et par store områder.

kim
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)