Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan anbefale en god OS-Commerce leverandør?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop fået programmeret en webside i OS-Commerce hos et firma uden den helt store succes og ønsker derfor en ny samarbejdspartner. Er der nogen af jer som arbejder sammen med en god og anbefalelsesværdig leverandør, der holder tidsplaner, holder estimater på opgaver og hvor det går rimeligt smertefrit?

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 16:51

Hej

Du skal være velkommen til at kontakte mig ang webshop løsning.
Jeg kan levere en løsning med integration til bl.a SummaSummarum og e-conomic.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:52

Du kan prøve at snakke med Martin Tygsen fra Venio (http://www.venio.dk/) de skulle efter sigen have kompetencerne i orden.

Mvh Peder 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14

sja:

Jeg har netop fået programmeret en webside i OS-Commerce hos et firma uden den helt store succes og ønsker derfor en ny samarbejdspartner. Er der nogen af jer som arbejder sammen med en god og anbefalelsesværdig leverandør, der holder tidsplaner, holder estimater på opgaver og hvor det går rimeligt smertefrit?

Hej,

Jeg er frisk på at hjælpe dig, hvis du skulle mangle nogle kompetancer. Du er velkommen til at kontakte mig på jh@webname.dk eller +45 42 80 80 60.

Jeg har bla været med til at skyde en af Danmarks største papirbutikker igang ;) www.papirbutikken.dk 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:03

Jeg kan i den forbindelse godt anbefale Martin fra mbc-design.dk

Held & lykke

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:59

Jeg har fået god og yderst kompetent hjælp af Johnny Christensen fra Laika-IT!

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 23:14

Jeg kan på det alller kraftigeste anbefale Martin fra MBC-Design.dk.

Jeg sørfede meget længe rundt på nettet og henvendte mig til mange leverandører, før jeg faldt over MBC-Design.dk.

Jeg kontaktede Martin, forklarede ham om mit behov og planer. Han var lyn hurtig med nogle referancer.

Efter at jeg så nogle af hans referancer, var jeg godt tilfreds med hans kompetancer.

Jeg startede derefter et samarbejde med ham og han var rigtig god til at vejlede mig med alle de "dumme" spørgsmål jeg kom med. Jeg valgte derefter ham som leverandør til min webshop, som fortsat i dag er under konstruktion.

Martin har lige siden været en super god, dygtig, venlig, hurtig og yderst hjælpsom og serviceminded samarbejdspartner. Han holder alt det han lover og mere end det. Er der noget jeg lige synes han skal gøre eller jeg er i tvivl om, så er han lynhurtig med svar eller vejledning.

Og så er også meget prisvenlig. Du får ihvertfald valuta for pengene, som man siger.

Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)