Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WIX Webshop fragtløsninger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

Jeg vil høre, om der er nogle herinde, som har erfaring med at bruge WIX som platform til webshop?

Jeg er igang med at oprette en webshop, hvor vi skal kunne shippe internationalt (B2C), og det er ved at gå op fra mig, at dette kan blive en dyr fornøjelse med WIX som udbyder, da det er så godt som umuligt at finde et shipping software der kan fungere med WIX. Lige nu er min eneste mulighed at bruge Shippo, men de har på ingen måde nogle fordelagtige fragtaftaler i DK.

Så mit spørgsmål er, om der er andre der har erfaring med dette, og om det i givet fald er værd at bruge en helt anden platform til webshoppen, så vi kan få nogle mere attraktive fragtløsninger.

Håber I kan hjælpe.

DBH Simone.
Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simone,

Hvad ligger egentlig til grund for at i vælger Wix? :) Tænker at Magento el. Presta må være en bedre løsning for jer, med den ultra korte kravspec. du skriver foroven?

- Erdal

Tilmeldt 25. Jul 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erdal, 

Vi har valgt WIX, da det er nemt rent design-mæssigt. Men vi er jo så stødt på problemer her efterfølgende, så jeg overvejer om vi bare må smide håndklædet i ringen og vælge en anden platform. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simone

Du er meget velkommen til at sende mig en e-mail på ace@dandomain.dk med dit telefonnummer, så giver jeg et kald og introducerer vores webshopsystem. Over 5.000 danske webshops kører på vores system, og mange af disse sender til udlandet, fx vha. vores indbyggede PostNord eller GLS integration. 

Du kan også læse om vores webshop-system her: https://dandomain.dk/webshop/overblik 

Jeg håber at høre fra dig - go' fredag ☀️

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone,

Jeg hører dig! :) Wix er/kan være nemt at gå til, rent designmæssigt... Men til gengæld slutter det sjove også dér! Jeg har en super sød bekendt som er 100-meter mester i både Magento & PrestaShop-løsninger til fordelagtige priser. Hvis det har din interesse, så kan jeg sagtens fremsende hans kontaktinformationer til dig? :) Om ikke andet, så kan han da i det mindste rådgive jer i den "rigtige" retning da?

- Erdal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)