Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Rådgivning/Advisoryboard SEO og UX

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Dokument 24 Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO, Konverteringsrater, Adwords - Rådgivning/Advisoryboard

Jeg søger eksperter til strategisk rådgivning til virksomheden Dokument 24. 

Dokument 24 er en Start Up, der udarbejder juridiske dokumenter online på følgende måde:

1. Kunden svarer på 5-15 spg. online.
2. Dokumentet fremsendes straks pr. email.
3. Dokumentet skrives under af kunden. 

Kunderne kan også vælge at oprette deres dokumenter off-line, dvs. pr. tlf. Et juridisk dokument kan f.eks. være et testamente, ægtepagt, fuldmagt, etc.

Søges: Strategisk rådgivning/Advisoryboard
Jeg søger strategisk rådgivning på følgende områder:

- SEO
- Konverteringsoptimering/UX
- Adwords

På sigt ønsker jeg at oprette et Advisoryboard/bestyrelse, hvor ovenstående kompetencer er repræsenteret. Jeg søger ekspertkompetencer inden for hvert område. 

Til at starte med vil rådgivningen skulle ske på frivilligt plan. Når forretningen er oppe at snurre, så kan vi tale om honorar for bestyrelsesarbejde.

Lidt om mig
Jeg hedder Jørgen, er 39 år, og har lavet exit på 3 virksomheder, som jeg har startet. Jeg har tidligere oprettet lignende virksomheder som Dokument 24 med succes. Jeg søger sparring på virksomheden Dokument 24, da jeg gerne vil lave virksomheden endnu bedre end tidligere virksomheder. Dvs. bedre SEO, bedre UX/konvertering, etc.

Hjemmesidden dokument24.dk er pt. en "dummy-side". Den rigtige side launches om et par uger. 

Jeg håber på, at der er nogen, der vil være med på rejsen. Alternativt håber jeg, at der er nogen, der kender nogen, der synes, at det kunne være interessant.

Vh.

Jørgen

Fra Odense S
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 36
Fra  Advedia Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen.

Kunne godt tænke mig at høre lidt mere om hvad dine behov er for at se om det er noget jeg kan hjælpe med. Tag gerne fat i mig enten pr. mail på nick@advedia.dk eller pr. telefon 42 33 64 24.
Jeg har siddet med alle tre områder. Kan Google Ads til fingerspidserne og SEO og konverteringsoptimering til noget over husbehov.

Nick - [Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Fra København
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Dokument 24 Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick

Tak for din besked.

Jeg ringer til dig i morgen formiddag. Jeg ser frem til samtalen.

Til andre - jeg er fortsat meget interesseret i kontakt til personer med nævnte spidskompetencer.

Vh.

Jørgen - [Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Fra Odense S
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 36
Fra  Advedia Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen.

Jeg har møder det meste af formiddagen, men er ledig på telefonen over middag :-)

Nick

Tilmeldt 15. Nov 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jørgen,

Tjek lige nBoard ud som netop er bygget til formålet, hvor der pt. er 1250 folk der har oprettet profiler med henblik på at sidde i et advisory board! Tjek det ud her: https://nboard.dk/#/company/search. Opret din virksomhed gratis og skriv til dem direkte!

Fra København
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Dokument 24 Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Joakim!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)