Hjælp til markedsføring. - Side 2 - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet) "

Hjælp til markedsføring.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 37
Fra Malmø
Tilmeldt 8. jan 13
Indlæg ialt: 11
flag
Jesper
Fra Gourmet Tv, Trekking Birds
Skrevet 17-07-2019 kl. 05:52

Hej

Benjamin.

Jeg lytter gerne til gode råd men må indrømme jeg ikke har så meget forstand på "hvordan og hvilke kanaler samt priser på annonceringen"

jeg vil meget gerne i kontakt med dig men du skal være forberedt på at jeg ikke forstår alt det du kommer medSmile

Forsat god dag.

Jesper

Tlf. 52247073

mail. info@restaurant-sommerlyst.dk

Amino-karma 80
Tilmeldt 11. jun 19
Indlæg ialt: 25

GoLoan
Skrevet 17-07-2019 kl. 09:11

Google er en rigtig god kanal, hvor SEO og en Google my business kan gøre meget.

Især en optimeret google my business kan give jer rigtig meget eksponering.

www.goloan.dk - Lad bankerne slås om dig

Amino-karma 37
Fra Malmø
Tilmeldt 8. jan 13
Indlæg ialt: 11
flag
Jesper
Fra Gourmet Tv, Trekking Birds
Skrevet 18-07-2019 kl. 14:59

Hej Benjamin.

Tak for dit svar.

Jeg vil meget gerne høre lidt mere ind til dine gode råd, du skal dog være opmærksom på at jeg ikke har en dyt forstand på noget af det der sker af reklame og hvad det hedder på nettet.

Jeg kan kontaktes på tlf 52247073

Forsat god dag

Jesper

Amino-karma 125
Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. maj 19
Indlæg ialt: 36

Kirstine Assenholm
Fra Marketing med mere
Skrevet 31-07-2019 kl. 13:08

Hej igen og beklager det sene svar - jeg har holdt ferie de sidste par uger :-)

Jeg har lige kigget på jeres hjemmeside. Den er fin, men kan sagtens blive endnu bedre. 

Overordnet set synes jeg, at den ser lidt hjemmebrygget ud, og jeg undrer mig over den blog-agtige struktur. Jeg tænker, at I kunne få en højere konvertering ved at ændre lidt på layoutet + optimere teksterne. Billederne af maden er fine, men topbanneret med selve restauranten kunne godt være i bedre kvalitet. 

Måske har du allerede fundet nogen til at hjælpe dig, men ellers står jeg gerne til rådighed fra midten af august, hvor jeg starter op som selvstændig konsulent. 

Uanset hvad synes jeg, som tidligere nævnt, at du bør prioritere at få optimeret din hjemmeside, inden du kaster penge efter annoncering. Det er spild af god trafik, hvis du ikke har en god hjemmeside, der kan konvertere dine besøgende til gæster på restauranten :-) 

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Amino-karma 57
Tilmeldt 7. apr 19
Indlæg ialt: 26

Rasmus Johansen
Skrevet 02-08-2019 kl. 14:16

Hej Jesper

Det lyder til, at I skal fokusere de fleste af jeres ressourcer på lokal markedsføring. Umiddelbart indebærer dette inden for offline marketing, at I eksempelvis laver partnerskaber med lokationer i lokalområdet, der får meget opmærksomhed og eventuelt mange besøgende fra turister.

På det digitale område kunne I med fordel oprette en Google My Business og arbejde med søgeordet "by + resturant". I kan med fordel bruge Google Ads til at se, hvor stort potentiale, der er i at arbejde med nævnte søgeord.

Held og lykke!

/ Rasmus

Jeg arbejder med digital markedsføring på min side om gratis lydbøger :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :