Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproducent

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

forstået, men..

Der er tøj, og så er der 1000+ mærketøj

Og så er der billigt tøj der går i stykker lige netop når reklamationsretten på 2 år er overstået

Og så er der superkvalitet og flotte farver, og et navn der ikke er fjollet :)

De unge fyre skal sku selv designe det, ellers er det bare lgiesom alt andet billigt lort

og de skal selv finde på et FEDT navn osv.

For ellers, så er det bare endnu et skrammel mærke, hvor farverne falmer ved vask, og lynlåsen holder kun i 2 mdr.

Så derfor skal de ikke bare søge en billig producent, som selvfølgelig er banghladesh, kina, vietnam osv, for så bliver det ubetydeligt ringe skidt.

Derfor opfordrer jeg den unge mand til selv at designe tøjet.

Og hvis man startyer et firma og ikke har et logo, dvs et firmanavn, men skal ha hjælp til at finde på det, så synes jeg ikke det giver mening.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg skrev det, fordi: vil den unge herre være en lille ubetydelig spiller, eller megastor ?

gå efter det store, så opnår du det.

gå efter standard, så sker det aldrig en pind

Tilmeldt 5. Jul 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan vi har logo og firma navn nu, det var mere for at finde en producent vi kunne besøge og se deres kvalitet i tøjet, og så starte derfra.
Tilmeldt 30. Apr 19
Indlæg ialt: 6
Fra  Boving Leather Denmark Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anton,

Det lyder super, i er velkomne til at give et skriv eller et kald på;

Andreboving@bovingleather.dk
+45 31 33 98 92

Hilsen BLD4200

- André

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:
Hey det undrer mig at der ingen er der prøver at snakke jer fra det.

Det er vi flere der har gjort et utal af gange herinde - for det meste taler vi for døve øre desværre. Det det ikke ligefrem er det de unge vil høre - de tror alle at de kommet på en helt unik ide, bare fordi deres venner synes deres design er fedt.  

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Lurks in the dark:
Hey det undrer mig at der ingen er der prøver at snakke jer fra det.

Det er vi flere der har gjort et utal af gange herinde - for det meste taler vi for døve øre desværre. Det det ikke ligefrem er det de unge vil høre - de tror alle at de kommet på en helt unik ide, bare fordi deres venner synes deres design er fedt.  

Og uanset hvor man ser dig kommer du med nedlandene, nedværdigene, ubrugelige og/eller direkte flabede svar.

Og du har den frækhed at stille spørgsmålstegn ved hvorfor ingen vil høre på dig...? En holdningsændring ville klæde dig :) 

Tilmeldt 30. Dec 19
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anton
Det kan jeg hjælpe dig med.
StyleNova producere tøj præcis efter kundens ønske. Vi er producenter og eksportører af flere forskellige slags tøj tsåsom jeans, hoodies t-shirts mm.. Du siger bare til hvad du har brug for og vi kan producere det for dig med logo og print også

BEDSTE PRIS- OG KVALITETSGARANTI.

Du kan se vores sortiment her: stylenova.com.pk
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)