Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords - bliver jeg snydt eller får jeg noget for pengene

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Med et månedligt budget på 6000kr til annoncering på Google Ads så er det begrænset hvor mange timer det kan tage at sætte kampagner op.

Der må jo gå maksimalt en arbejdsdag at sætte sådan en lille konto op. Også herefter maksimalt et par timer om måneden at varetage.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du selv må være bedre i stand til at forstå om du får for pengene. Hvis du sælger niche produkter kan du gøre det rigtig billigt, medens det kan være rasende dyrt hvis du sælger noget som der er mange der sælger. 

Det er billigere at lave mange adds med få key words en få adds med mange keywords - og det er billigere at avertere "elbiler" eller "el biler" end "el" "biler" (giver el og biler).

Se denne video for at få forståelse af hvad arbejdet er https://www.youtube.com/watch?v=aqzR2Ki2Ka4

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Wow, der var mange der har en mening om den her :)

Det faktisk ret simpelt: sørg for at træffe datadreven beslutninger, dvs. kan du ikke svare på om "1€ in above 1€ out" er det som at deltage i lottoriet. Selvfølelig kan Ads også anvendes til andet en conversation, men den primære årsag for mange mellem-store webshoppe vil være at styrke købevilligheden.

Du kan selv sætte dig og gøre en masse, du kan få ekserpt-hjælp eller en kombi, men hele humlen er at huske formlen med at være datadreven: så træffer du fornuftige beslutninger på nøgletal og driver en succesfuld forretning.


Hilsen
Udvikler og lokal SEO konsulent
Tobias fra Miklagárd SEO

miklagard.dk

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)