Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler den helt rigtig ide til at starte mit eget! hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen,

Jeg er en ung fyr på snart 25 år, som altid har haft en drøm om at opstarte min egen virksomhed.
men jeg har altid manglet den rigtig ide, hvor jeg også kan mærke mig selv i.

Jeg har haft nogle ideer, men jeg har aldrig kunne mærke mig 110% i dem, så derfor droppede jeg dem.

Mine forældre har også egen virksomhed, og min far har også tilbudt om jeg vil overtage hans del af virksomheden, men min interesse for faget har bare aldrig været der, og det kommer nok heller ikke.. desværre.


Men budget ved jeg ikke helt hvor jeg ligger henne, omkring 50.000 - 100.000kr til at starte med og har mulighed for kæmpe lagerplads. så ingen problemer der.



Nu har jeg holdt lidt øje med Styled.dk som jeg mener Søren Bælum har været med til at starte op.
jeg har aldrig mødt ham, men han er en kæmpe inspiration for mig, og vil super gerne opnå ligeså meget succes som ham!
også kommer han fra mit barndomsområde...


Men kan I hjælpe mig med hvordan jeg kommer på nogle gode ideer til et projekt eller produkt hvor jeg kan starte?


På forhånd mange tak, og tak fordi I ville læste mit lange oplæg.


/MMK


Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Bælum ejer ikke styled.dk, det gør hans mor. Hvorfor at det er hans mor der står som ejer kan være fordi han skylder penge væk.

De avisartikler du har læst om om ham var alle “fake news”. Hans champagne forretning var noget rod der lavede store underskud.

Styled.dk er vist også gået konkurs en gang før med tidligere partnere.

Og derudover synes jeg det virker underligt at du vil starte noget bare for at starte noget.

Det er jo vigtigt at du brænder for det du starter op. Der kan gå flere år før du kan udbetale løn.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey MMK det du gør er at skrive en liste over rriterende ting i din hverdag/andre dage , og så gør du det at du finder en løsning på irritations momentet. Det er sådan at man starter en succesfuld virksomhed

Tilmeldt 1. Feb 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the Dark er inde på noget af det rigtige, find et problem som mange oplever som du har en løsning på. Løsningen finder du oftest i den viden du har i forvejen eller i viden du f.eks. finder i udlandet, hvor du kan se eksempler på hvordan andre løser det.

Jeg vil opfordre dig til at lære lidt mere om specielt 3 andre lande, USA (mad) Japan (technologi) Kina (healthcare og andet) og følg med på sites som indiegogo.com og kickstarter.com . Før eller sidenhen vil du finde produkter der er smarte, smukke eller fornuftige i din verden og så er det spørgsmålet om du selv vil producere som konkurrent, eller på licens, eller om du vil være forhandler.

Alle lande har selvfølgelig emner du kan kigge på og det kan være nemmere at gå til at blot lære alibaba at kende.

Eller udnyt at varer kan købes billigere i udlandet og hjælp danskere med access til disse varer, f.eks. fra Sverige, Tyskland, Polen og Norge.

Eller lav en aftale med et dansk slagteri om dropshipping af økologisk kød som du sælger til lavpris. 

Der er mange muligheder, jeg tror ikke du på forhånd kan få af vide hvad der vil gå godt, men det er ofte bedre at finde en niche end at gøre det samme som andre, hvor I bare kommer til at dele markedet mellem flere parter.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)