Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Keepit.com ... "I made this..." - og nomineret til E-Handelsprisen

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da rigtig fedt - tillykke med det. Jeg tilmeldte mig keepit, fordi jeg gerne ville have et sted jeg kan lave backup af mit speciale undervejs i processen. Nu vil jeg ikke putte sukker på din tissemad, men jeg kan godt nok ikke få Keepit til at virke, og oplevede en del fejl, da jeg tilmeldte mig:

1. forsøgte at tilmelde mig, hvilket gik galt 3 gange, så jeg skulle starte forfra

2. da det endelig lykkedes mig, fik jeg en mail med et link til programmet. Linket virkede ikke, stor ros til Keepits support, der løste det i et snuptag.

3. da programmet var installeret, kunne jeg ikke logge på min keepit konto igennem det. Det lykkedes dog efter nogle genstart.

4. da jeg skulle åbne programmet 2. gang fik jeg en fejl, og kunne ikke logge på. Installerede programmet igen og så lykkedes det.

5. når jeg prøver at åbne programmet nu får jeg en fejl: "Ude af stand til at forbinde til Keepit service: EshutdownAndRelaunch"

...så jeg har fundet en anden måde at lave backup af specialet ;-) Jeg er uden tvivl ikke verdens største it-ekspert, men jeg synes da, at jeg har gjort et ihærdigt forsøg på at få det til at virke. Tror mange ville have give op før mig

Håber I får det til at virke og får det testet i bund før alt for mange oplever samme problemer som mig

/LC

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)