Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Keepit.com ... "I made this..." - og nomineret til E-Handelsprisen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har vi siden midten af Dec 07 knoklet på at lave Frontend, salgsprocess og kontrolpanel til https://www.keepit.com, hvor vi har lavet alt det du ser i din browser mens Cohaesio A/S (Surftown) 's egne udviklere og driftsteknikere har koblet det hele på et professionel indkøbt backup engine. Et rigtigt opslidende projekt, men nu hvor vi begynder at se reklamerne på TV og indmeldelsesmailsene strømme igennem begynder det at føles helt rigtigt :)

Det sidste nye er så at vi er blevet nomineret til E-Handelsprisen ... og det er sq da lidt fedt ikke? :)

Så hvis i lige har tiden så tag et kig forbi og stem på os hvis i kan lide hvad i ser :)

Og nu vi er igang med at prale har vi lige fået de lækreste kontorer i Industrikvarteret i skive ... Nyistandsat, hævesænkeborde, stort mødelokale og frokost stue, samt lille værksted og lager ude bagved. Det er rigtigt lækkert og vi sider 5 mand og arbejder der nu og vi har plads til minimum 4 mere :)

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:12

Tillykke med det - det er altid dejligt, når ens anstrengelser bærer frugt :)

Jeg regner også med i den nærmeste fremtid at blive kunde hos Keepit.com... Gode priser og udadtil et professionelt setup..

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:20

Der er squ da super, mange gange tillykke herfra. Både i forhold til siden og forhold til det nye kontor.

Mvh Peder

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:08

mcsolutions:

Nu har vi siden midten af Dec 07 knoklet på at lave Frontend, salgsprocess og kontrolpanel til https://www.keepit.com, hvor vi har lavet alt det du ser i din browser mens Cohaesio A/S (Surftown) 's egne udviklere og driftsteknikere har koblet det hele på et professionel indkøbt backup engine. Et rigtigt opslidende projekt, men nu hvor vi begynder at se reklamerne på TV og indmeldelsesmailsene strømme igennem begynder det at føles helt rigtigt :)

Det sidste nye er så at vi er blevet nomineret til E-Handelsprisen ... og det er sq da lidt fedt ikke? :)

Så hvis i lige har tiden så tag et kig forbi og stem på os hvis i kan lide hvad i ser :)

Og nu vi er igang med at prale har vi lige fået de lækreste kontorer i Industrikvarteret i skive ... Nyistandsat, hævesænkeborde, stort mødelokale og frokost stue, samt lille værksted og lager ude bagved. Det er rigtigt lækkert og vi sider 5 mand og arbejder der nu og vi har plads til minimum 4 mere :)

Hej Mikkel

Er du medejer af fimaet?

Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:39

Jeg er ikke medejer af keepit.com nej ... selvom det nok havde været en god forretning af blive det :)  ...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:43

mcsolutions:

Jeg er ikke medejer af keepit.com nej ... selvom det nok havde været en god forretning af blive det :)  ...

Tjaaa tv-reklamer fra dag, det ville jeg nu ikke gøre..
Men grunden til at jeg spurgte er at jeg ejer en lille andel af et tilsvarende koncept der går i luften her i 1. kvartal, men Danmark er kun en lille del af det marked vi går efter.

Dbh Martin
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 13:22

Efter at have testet en stor del af de forskellige backup engines, må jeg desværre nok konstaterer at sikkerheden ved mange af dem nok bør efterses en del, og udfra markedet burde der er være økonomi i det da jeg syntes at markedet virker ret eksponentiel..

Tilmeldt 29. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:29

Hej.

Dygtigt lavet. Tillykke.

Hvem har lavet webdesignet?

/Hilsen Thomas

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 21:23