Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er lige begyndt at kigge på wordpress og oprettelsen af en blog. Jeg har lavet et ret simpelt design: Alverdenslamper.dk 

Men bloggen er jo ingenlunde færdig da hele højre side kan laves væsentlig mere fikst. Jeg har dog brug for et par tips til hvordan jeg bedst griber det an. Er der nogen der kan vise vej?

/Sven-Erik

www.rifraf.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:36

Hej Svend-Erik

Jeg er sikker på at jeg kan klare opgaven. Se mere hér: www.saugstrup.org

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 09:38

Når du går ind i wp-admin, er der et faneblad, som hedder "udseende" (hvis din opsætning er på dansk). Her kan du ændre alt muligt. "Widgets" kan du prøve først, der kan du fjerne og tilføje forskellige elementer til din " right sidebar", som højredelen af din blog hedder. Du trækker Available Widgets op i sidebaren med musen og fjerner dem, du ikke vil have, det er let.  

Det kan være, at det er nok. Hvis ikke, er du nødt til at gå ind og redigere i selve sidebaren. Det gør du i Temaredigering, hvor du skal vælge din Right Sidebar (eller hvad den nu lige hedder i dit tema, hos mig hedder den r_sidebar.php. Hvis du ikke har så meget forstand på det, så kopier alt, hvad der står over i et notepad-dokument, inden du begynder at pille ved noget, så du altid kan komme tilbage til udgangspunktet. Det har reddet mig et par gange, hvor jeg troede, jeg kunne det hele...

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 17:25

du har et også et par problemer med dine "sider", som går helt amok i toppen når man kigger på dem...

Men Annette er inde på noget af det rigtige... I Widgets under "presentation" eller "udseende" (afhængigt om det er dansk eller engelsk installation).. kan du rykke rundt på de forskellige rubrikker...

Jeg giver gerne lidt fif, tips, tricks, rådgivning etc over telefonen eller besvarelse af emails hvis du ønsker det... (for en lille timeløn-sats ;-) )... 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)