Hej Aminoer, Jeg arbejder som selvstændig management konsulent samtidig med at jeg er investor i flere forskellige web-firmaer. Jeg har en ide til et nyt site som jeg gerne vil have udviklet. Om det er i PHP eller et andet sprog det programmeres i er ikke afgørende for mig. Optimalt skulle det programmeres i noget "open source" a la Typo3 - så jeg ikke får problemer hvis programmøren får en tag-sten i hovedet. Jeg har styr på konceptet, markedsføring etc etc. Men jeg mangler programmøren :-) Sitet af enten blive programmeret for cool cash...men jeg vil foretrække en kombination af betaling for site samt en efterfølgende andel af indtægterne til programmøren (så programmøren har et incitament til at viderudvikle/vedligeholde). Jeg vil gerne betale for siden - mend et bliver ikke til 1000 kr i timen. Så hvis det er din rate behøver du ikke svare. Jeg forventer at jeg udarbejder en detaljeret kravs-specifikation og at vi så bliver enige om en fast pris for arbejdet. Om du har eget firma eller freelancer er ikke afgørende. Dog er det essentielt at du har erfaring med at programmere temmeligt avancerede web-sites. Dvs du har styr på databaser, CMS, søgemaskine-optimering etc. Så hvis du kun er vandt til at lave simple HTML sider er det ikke noget for dig. Jeg selv har erfaring med at drive "avancerede" hjemmesider siden 2000 (hvor jeg eks startede www.conenry.dk). Dvs jeg skal nok give dig sparring Jeg har ikke skrevet kravspecifikationen endnu, da det også er noget jeg gerne vil sparre med den kommende programmør om - for at blive enige om hvad der er praktisk muligt etc. Men kort fortalt er siden en pris-database indenfor en specifik branche - med fokus på at være virtual mellemmand/opslagsværk imellem forbrugere og detailhandlende. Som sagt er selve omfanget ikke på plads endnu - men omgangen kan nok nemt være på ca 200 programmeringstimer. Kontakt mig hvis du er interesseret. Som sagt foretrækker jeg freelancere/selvstændige som er interesseret i at indgå et længerevarende samarbejde hvor du får noget betaling for udvikling - men samtidig også andel af fremtidig indtægt. Jeg kontaktes nemmest via mail (nhn@nhn.dk) mvh Nicolaj |
Hej
Vi kunne da godt være interesserede i at høre mere. Men der er naturligvis en masse problemer.
1. Vi arbejde ikke i et opensource system
2. Vi har ikke interesse i medejerskab (af pricipielle årsager)
3. Vi tager 600 Kr pr. time.
Hvis du i får andre tilbud som opfylder dine krav, så skal du være velkommen til at kontakte mig på psj@taketwo.dk så kan vi lige få en snak om hvordan vi kan hjælpe dig.
/Peder