Hej. Er der nogen der kan nogen ca priser på freelance designs? Ved godt at der er mange forskellige fakta der spiller ind, men er der en bestemt % del man ligger oven i productions prisen? ca timeløn? Nu tænker jeg mest på logoer, tekstil, covers osv... |
Freelance priser?
- 1
Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....
www.unicornsp.dk
|
jeg kan da fortælle at 2 dages designproces for et generelt "look" på en hjemmeside ikke er unormalt der hvor jeg kommer fra. Så skal enkelte sider måske også laves.. så er der timeprisen, som varierer en del - pt. ligger den på 800ish, kroner, så 16*800 herfra... men hæng dig mere i de 16 timer end i de 800, de 16 timer ved jeg fra andre konkurrenter er nogenlunde normalt :) |
Hejsa Jeg foretrækker egentlig at arbejde på projektbasis, da en kreativ process som design kan variere mellem alt lige fra 2 timer for et webdesign til 20 timer. Jeg arbejder selv som freelance og hvis du har lyst til at få en præcis pris er du velkommen til at sende mig en mail, men ellers ligger mine egne priser i ca 2-3000 for et webdesign med f.eks. et par undersider og nogle ekstra grafiske elementer. Jeg har desuden arbejdetsom professionel freelance grafiker/designer i snart 3 år, så jeg har en forholdsvis god opfattelse for hvad det er kunden ønsker og ligeledesevnen til at udføre disse ønsker. Kontakt: steffen@ksgrafik.dk Referencer (spørg for flere): www.ksgrafik.dk
Mvh Steffen Nørgaard Andersen |
Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it