Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Söger rådgivning vedr. privat straffeattest

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge information om min tidligere dom på en straffe sag, som ikke längere står på straffe attesten. Denne straffe attest skal anvendes i Sverige i forbindelse med et andet ärendende. Hvor skal man hendevende sig for dette?

Er der nogen som kan hälpe med dette?

På forhand tak

Gaby
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå til en retshjælp. De kan både hjælpe dig på et højere juridisk plan end her, ligesom du i øvrigt forespørger på en iværksætterside.

Retshjælpen er gratis og kan findes ved en hurtig Google søgning. I de fleste store byer finder du en retshjælp.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 00:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Retshjælpen har ikke noget at gøre med straffeattester, men du kan henvende dig på enhver politistation som udsteder en straffeattest til dig med det samme.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen. Sikke en overraskelse, udsteder retshjælpen ikke straffeattester??? Spøg til side; det var ment som, at han kunne søge juridisk rådgivning ifbm spørgsmålet om hvor langt han kan gå tilbage og fsva. eventuelt behov for aktindsigt.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så var det måske lettere at henvende sig til domstolsstyrelsen eller rigspolitiet for at få sagen afklaret.

Tilmeldt 16. Jun 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal bruge information om min tidligere dom på en straffe sag, som ikke längere står på straffe attesten. Denne straffe attest skal anvendes i Sverige i forbindelse med et andet ärendende. Hvor skal man hendevende sig for dette?

Er der nogen som kan hälpe med dette?

På forhand tak

Gaby
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad var der galt med dit sidste opslag, hvor du modtog flere svar?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke forestille mig andre steder end politiet - men om de kan give dig noget om en sag der er faldet ud af straffeattest af tidsmæssige årsager, ved jeg ikke

Alternativt - henvend dig til domstol der dømte dig og hør om du kan få noget derfra - eller gå til den lokale retshjælp og hør advokaten der, om det er noget de kan hjælpe med - men start - politi - domstolsen der dømte først

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Jun 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak John.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)