Hvordan markedsfører jeg mig til Skoler og - Side 1 - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice "

Hvordan markedsfører jeg mig til Skoler og institutioner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 2.784
Fra København
Tilmeldt 28. nov 14
Indlæg ialt: 719
Amino Plus

Fra NaturHandel.dk
Skrevet 16-06-2019 kl. 21:00

Hej aminoer.

Jeg vil meget gerne ud over rampen og begynde at markedsføre mig til skoler, institutioner, spejdere og mange flere...

Min koncept med NaturHandel.dk er klar. 

Udstyr til naturformidling - Nu skal jeg bare have det solgt til skolerne også, så jeg kan få de store ordrer...

Men hvordan?? :D

Jeg vil gerne gøre det digitalt, da jeg ikke har tiden til at besøge dem.

Alle gode råd modtages med kyshånd.

Amino-karma 179.279
Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 39.182
Amino Plus
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet 16-06-2019 kl. 21:25

Uden referencer der henvister til dig positivt- og uden kræfter til at besøge kunder - så er det et ret håbløst projekt sagt lige ud

vh john H

Amino-karma 2.784
Fra København
Tilmeldt 28. nov 14
Indlæg ialt: 719
Amino Plus
Mark Källstrøm
Fra NaturHandel.dk
Skrevet 16-06-2019 kl. 21:53

Jeg kan da ikke tage rundt på skoler i hele landet..

Referencer kommer jo løbende... Jeg har pt. sendt 400 ordrer afsted siden jeg startede og jeg indsamler løbende anmeldelser og gør en dyd ud af kundeservicen... Jeg brander mig i de forsendelser jeg sender afsted..

Jeg har fundet nogle Facebook målgrupper...

Bl.a. : 
Demografi -> arbejde -> Brancher -> Uddannelse og biblioteker

Interesser -> Ekstra interesser: Børnehave, Danmarks Lærerforening & Pædagogik

Har så valgt "Kendskab til brand" og lavet en annonce på det... 100 kr. budget om dagen...

Men ved ikke om man spilder sine penge på denne type af markedsføring der ikke nødvendigvis direkte leder til salg...??

Amino-karma 179.279
Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 39.182
Amino Plus
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet 16-06-2019 kl. 23:52

Mark Källstrøm:
Jeg kan da ikke tage rundt på skoler i hele landet..
hvorfor ikke - Da ikke samme dag - men stille og roligt

Der jeg tror du misser er, at du mener at SEO - internet reklamer osv - får projektet til at flyve. Salg til skoler og institutioner er hårdt - og kræver ofte, at man starter fra en ende. Får du fat i 40% af alle skoler i DIT nærområde - ved at sidde med de ansvarlige for den type indkøb -SÅ har du en godt start referencemæssigt-  men du kommer ikke til at få hul til skoler og institutaioners indkøbere via SEO og facebook uanset hvor god du er i valg af målgruppe
Det kan hjælpe  men du skal være klart til god gammel kold kanvas som udgangspunktet på det område

Dit projekt er udpræget sympatisk - og kan sagtens føre til noget  - Kender lidt til området ved at i ca 50 år at have været gift med leder inden for området + en søn og to svigerdøtre som pædagoger, den ene tilmed som naturvejleder for institutionen. Godt projekt - no doubt 

vh John H

Amino-karma 630
Fra Bramming
Tilmeldt 24. jun 14
Indlæg ialt: 146

Kim Bang
Fra B-WEB
Skrevet 17-06-2019 kl. 07:07

Jeg arbejder på en skole, og sidder bl.a. i en indkøbsfunktion. 

Vi får RIGTIG mange tilbud hver dag, og dem jeg handler med, er typisk dem, som jeg har set i øjnene.

Giv dine potentielle kunder et kald, og foreslå et fysisk møde. Du skriver godt nok, at du ikke har tid - men det må være en investering i din forretning. Det bliver man nok nødt til, for dine konkurrenter gør det jo.

/Kim

Amino-karma 345
Fra København
Tilmeldt 3. nov 14
Indlæg ialt: 97
Amino Plus
Jeppe Liisberg
Fra myphoner.com
Skrevet 17-06-2019 kl. 07:18

Jeg kan tilslutte mig koret der mener personlig kontakt gør en forskel. Hvis du har brug for et lille, enkelt system til at holde styr på dine ringelister, så prøv Myphoner :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :