Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgesider

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som kan fortælle om hvilke søgesider som er bedst besøgte og som man simpelthen skal ligge på,

Min side www.earthtobody.dk

På forhånd tak

Tina

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:56

Google er stort set den eneste der bliver brugt i danmark

Over halvdelen eller mere af alle søgninger i danmark er fortaget via google :-) 

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:43

Alt efter hvor man læser, har jeg set tal på 85% og opefter via Google.

Så mht. det danske marked er det pt. kun Google, der er rigtig interessant. 

Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:23

Jeg får også god respons fra Google, men tænkte mere på om der er sider hvor der er mange inde og søge på shopper. Jeg ligger f.eks. på alllinks.dk, hotshops.dk og 4-5 stykker mere.Og hvad hvis jeg gerne vil annoncerer er der nogen som har gode erfaringer med et bestemt medie?

På forhånd tak

Tina

www.earthtobody.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:48

Et godt gæt er at http://live.com fra Microsoft også opnår en mindre andel af markedet hen ad vejen.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 14:14

Hej Tina,

Jeg ville søge efter sider/online magasiner som skriver om de ting du sælger, eller emner, som dine kunder uden tvivl synes godt om.

Om et medie konvertere bedre end andre er svært at sige, jeg ville anbefale dig at få et rigtig godt tracking system /f.eks. Indextools.com, og så forsøge dig frem. De færreste medier indgår rene provisionsaftaler, men af til kan man få en kombineret aftale i hus.

Alternativt kan du indgå aftaler med Partner Ads, Danban og lign. og tilbyde en fair aftale overfor affiliates tagerne.

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:24
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 18:16

Tænker du på sider ala kelkoo or pricerunner? Bare indenfor dit segment? Atlså, for generelt, der har Google, Yahoo og MSN/Live alle reklame løsninger og content networks du kan matche op på. Alternativt kan du fx overveje social networks ala Facebook ... der kan du fx ramme kvinder + danmark + aldersgruppe ... måske det noget?

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)