Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprette et Anpartsselskab ved hjælp af en andelslejlighed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Som overskriften siger.

Er der mulighed for at jeg kan tage min andelslejlighed (rækkehus) og skyde denne ind i et Aps, uden at det vil have den store indvirkning på min privatøkonomi. (evt udskyde skat til senere)

Og derefter kunne tage evt lån op i forbindelse med at "virksomheden" har sikkerhed i boligen. - sælge anparter ligeledes?
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tvivler på at andelsboligforeningens vedtægter tillader det, men det er det første jeg ville undersøge.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

rene-nielsen:
Som overskriften siger.

Er der mulighed for at jeg kan tage min andelslejlighed (rækkehus) og skyde denne ind i et Aps, uden at det vil have den store indvirkning på min privatøkonomi. (evt udskyde skat til senere)

Og derefter kunne tage evt lån op i forbindelse med at "virksomheden" har sikkerhed i boligen. - sælge anparter ligeledes?

generelt skal du bebo en andelsbolig selv - og i et ApS er det overordentlig skatteugunstigt generelt at lade ApS ejer og leje ud til ejer - og ret givet - forbud i foreningen at eje i ApS og leje ud til andre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)