Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skabe værdi så alle ikke eksekverer det samme?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra brønshøj
Tilmeldt 9. Jun 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil grene vide hvordan man kan skabe værdi for en ide så det ikke er nemt og noget alle kan eksekverer.

Jeg har været i dialog med div. mentor/coach's vdr. en ide,fleste synes det er en god ide men de synes ikke at det er unikt eller har en værdi. derfor mener de at det vil være nemt for andre at os gør det.

Jeg prøver at skabe en søgemaskin over søgemaskiner og tjenster, til at være en fordelsklub og gå fra forbruger til at opbevare aktiv fast forbruger.

Kort og konkret prøver jeg via. en platform fordelt i forskelig katagorier af tjenester i en søgemaskin på Pris, Afstand/tid og qvalitet.
istedet for som kunde benytte sig af den samme tjeneste hos forskelige udbyder, benytter man sig af alliancen som udbyder tjenesten via div. udbyder som matcher kunden.
Som Kunde er Alliancen en fordelsklub som følger op på Kunder så de forbliver som aktiv fast forbruger.

Hvis du synes det er god ide og vil stjæle den, så give et kald så gør vi det sammen :)

Er ny på Amino så håber opslaget er god nok og en masse hjælp :)

God dag til alle derude!
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47194
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke at jeg synes det er så helt let forklaret ,  men fordelsklubber - søgemaskiner der fokuserer på bestemte områder osv - ER jo ikke så epokegørende og jeg forstår ikke helt, hvorfor du absolut sal have andre med?

Det lyder jo ikke som verdens dyreste ide, men som en der kræver dels noget IT baggrund, du måske selv har, siden du har den idé, og så kræver det en frygtelig masse forarbejde med at få leverandører til at give fordele til dine medlemmer OG med at skaffe medlemmer. 

Det er lidt som hønen og æget, hvad kom først. Uden medlemmer i stort tal - ingen leverandører der til tilbyde fordele, uden leverandører der vil tilbyde fordele, ingen medlemmer.

Den nød skal du knække. Det gøres f-eks ved at skabe et site med indhold ingen kan undvære, så du får mange medlemmer og læsere, og så bruge dem, til evt at få fordele div steder og dermed, skabe en værdi som kan føre til, at dine medlemmer kan se en ide i, at betale et eller andet for det

Det er i høj grad DIG selv alene der skal skabe grundlaget og først da, vil du formentlig kunne tiltrække noget der ligner en partner eller investor. Slå dig evt sammen med en IT ven eller to og start for egne kræfter 

Venlig hilsen John Hannover

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)