Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken host skal jeg vælge!?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!
Jeg skal finde en host til en hjemmeside, hvor man kan sende et sødt hjerte, med det navn i, som man nu har skrevet. Jeg tror i kender det. :)
Men skal finde en host!

- Nogle i kan anbefale til sådan et site?
På forhånd tak!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:16

Jeg vil godt sponsere det gratis til jer hvis i skriver "Hosted by Specialhosting.dk" i bunden af siden med lille skrift, vi tager normalt 600kr for et webhotel om året.

Hiv fat i mig på 70 220 627

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 19:28

Det vil jeg da lige overveje!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05

Fyren4:

Hejsa!
Jeg skal finde en host til en hjemmeside, hvor man kan sende et sødt hjerte, med det navn i, som man nu har skrevet. Jeg tror i kender det. :)
Men skal finde en host!

- Nogle i kan anbefale til sådan et site?
På forhånd tak!

Hej,

Det vil jeg da også godt sponsere. Du er velkommen til at skrive til jh@webname.dk eller fange mig på 42 80 80 60.
Du må gerne lige skrive i mailen hvor meget plads du skal bruge - jeg vil tilbyde dig fri trafik til dit projekt Wink

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:23
For at folk kan komme med anbefalinger vil det være en god ide at beskrive dit projekt lidt nærmere samt skrive lidt om hvilke krav der er til udbyderen - f.eks. hvilket sprog siden er programmeret i, hvilken database der skal bruges samt eventuelle andre krav der måtte være. Hvor vigtig oppetid og support er (kontra pris) samt hvor stort dit budget er ville også snævre udvalget godt ind.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)