Jeg er helt ny herinde, så skal lige lære stedet at kende. (lad mig lige starte med at sige, at brugernavnet ikke bliver nævnt her i tråden) Nå men. Jeg har en Instagram-profil med over 300.000 følgere. Profilens indhold er primært mad / køkken / køkkenredskaber, men vi udvider hele tiden. Det seneste vi er sprunget ud i, er luksuriøse rejser...med hotellernes mad selvfølgelig. Profilen får omkring 200.000 views i hver video, vi 'poster' Mit spørgsmål til jer er så; Kender i nogen, som vil have sponsoreret deres produkt el. lign.? |
Reklame??.. +320.000 følgere på Instagram
- 1
sikkert - men lidt som hvis du skrev på amino at du havde DKs bedste karameller og ville have kunder til at svare, så ses det nok som salg uden de store detaljer. JO der er givet nogen som vil være med hvis du har 320.000 følgere inden for noget der bare ligner deres målgruppe - men du skal finde kunderne ved søgning på de relevante markeder og så skal du henvende dig - telefon og siden personligt og fremlægge alt - inkl alle SEO beviser og fuld åbenhed så de kan se potentialet - og så skabe salg-. Det er ikke så let som, at man skriver på amino at man har det ene eller andet fantastiske - og så kører den bare - Jeg forstår du ikke lægger link, da det så var forbudt reklame uden plus medlemskab - Plus giver mulighed for, at du kan lægge linket og komme med langt flere konkrete (beviser) fakta vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hej John. |
|
|
Der er mange ting der spille ind. |
De er fra hele verden. Primært USA. Der er c. 200.000 views på i hver video, der bliver postet. Så en stor del af følgerne, følger faktisk med på profilen. Opslagene rammer c. 300k instagram-profiler. |