Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et IVS selskab?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg søger et IVS, som ikke bruges længere og som jeg gerne vil opkøbe?

Er der nogen, som kan hjælpe?

Mvh
Maja H. 

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 582
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 10:23

Formoder at du er bekendt med reglerne om at IVS'er skal omregistreres til ApS indenfor de næste to år og hvad det kræver (og koster) at omregistrere.

Umiddelbart ville jeg gøre meget for at finde en løsning med et ApS fra starten.

Hvis det skal være et IVS, så kig evt. også på banner i bunden af https://www.ditselskab.dk/ . Vil klart anbefale at du får IVS'et fra en advokat.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46612
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:24

www.ditselskab.dk havde nye til salg - ved ikke om de har flere - der er en del andre har jeg set - ca 6000 kr for ubrugt IVS - bla.a Ivstilaps 

. Brugte ville jeg holde mig fra - der mangler ofte lovpligtig forsikring og bank siges ofte op eller for stifteselskaber - findes ikke - og i det hele taget synes jeg det er tvivlsom at give 6000 kr for selskaber der ofte har 0 egenkapital (1 kr i bedste fald) hvor man ved, man ud over de penge, nu skal sætte mere end 50.000 kr overskud til side for at have 40.000 kr bunden kapital 15/4-2021 og der betale revisor erklæring (ingen kender pris men tænk let i 5-8.000 kr til den tid) for at omdanne til ApS. Jeg ville gøre alt for at finde penge til ApS eller overveje personlig virksomhed-  ofte stor fordel med fradrag for tab i opstart direkte i personlig indkomst - og så overveje omdannelse til ApS ved succes - eller let lukke ved ikke succes

https://startupadvisejh.blogspot.com/2019/03/alternativerne-til-ivs.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jun 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:27

Jeg har faktisk et ekstra jeg stiftede marts måned men aldrig fik brug for da jeg indvolverede mig i andre projekter.

Tilmeldt 26. Apr 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:22

Hej John

Tusind tak for dit svar. 

Jeg er også mest hug på et APS fra starten og har et spørgsmål i forbindelse med dette. 

Man kan jo tilføre en form for værdi til stiftelse af selskabet. 
Udover nogle materielle værdier, så er der lagt 7 måneders hårdt arbejde i selve virksomhedsideen og hvor der bl.a. er 50 færdige skræddersyet designs. Kan dette også blive værdisat af en revisor? 

Mvh
Maja 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:56

Free4kids:

Hej John

Tusind tak for dit svar. 

Jeg er også mest hug på et APS fra starten og har et spørgsmål i forbindelse med dette. 

Man kan jo tilføre en form for værdi til stiftelse af selskabet. 
Udover nogle materielle værdier, så er der lagt 7 måneders hårdt arbejde i selve virksomhedsideen og hvor der bl.a. er 50 færdige skræddersyet designs. Kan dette også blive værdisat af en revisor? 

Mvh
Maja 

det materielle er rimeligt let - men dine designs forudsætter, at du kan virkeligt sandsynliggøre deres værdi hvis de skal sælges på kort tid - for det er kravet hvis de skal kunne sættes til værdi - det kan nok være vanskeligt. Din tid og idé kan ikke værdisættes i den sammenhæng

vh John Hannover

Tilmeldt 3. Jun 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:13

Hej Maja

Jeg har et ivs som er blevet brugt som Holding selskab hvor der ikke er aktivitet l.

Hvad vil du byde?

Mvh.

Christian G.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:39

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)