Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger erfaren asp/asp.net programmør som fast ansat eller freelance

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Malaga
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg søger en person som kan udføre nogle programmeringsopgaver for mig.

Jeg køre en del forskellige websites www.myholiday.com www.spain-holiday.com www.feriebolig-spanien.dk www.feriebolig-spania.no www.zapin.net med flere…

Det hele er kodet i asp og asp.net og køre på en sql server. Der er også mindre kodedele lavet i javascript og ajax.

Jeg har kodet meget af det selv, men det er efterhånden begyndt at knibe med tiden så jeg søger assistance.

Jeg har en opgave som bliver den første der skal laves. Det er et nyt website www.malagacitybreak.com som skal kodes med både frontend og et simpelt cms backend.

Det jeg basalt set søger er en dygtig, erfaren og pålidelig person/firma som kan bistå mig i opgaver af alle størrelser og som har overskud til at opbygge en længerevarende relation enten som freelance eller ansat. under alle omstændigheder bliver din arbejdsplads hos dig selv da jeg har kontor i Malaga.

Jeg ser frem til at høre fra dig

Med venlig hilsen

Claus Sørensen

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:34

Er det meget vigtigt at det bliver i asp/asp.net?

Mvh Peder 

Fra Malaga
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:41

Hej Peder,

Ja alt er jo kodet i asp og asp.net så det vil ikke være så let at ændre det. Så det er et krav at der kodes i asp / asp.net

Med venlig hilsen

Claus

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:44

Ok, tænkte bare at der muligvis var tale om selvstændige projekter. Ville bare lige høre. Og så ellers undskyld at jeg lige spammede din tråd.

Mvh Peder 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)