|
Hej Amino'er. Jeg er ved at oprette min første web-shop og har et par spørgsmål (har forsøgt at finde svar på Amino - men kan kun finde gamle tråde) - Hvis jeg skal modtage både dankort og internationale (VISA) hvad er prisen så i alt? (oprettelse/abonnement) - Hvad koster PBS' eget betalingsmodul? Så vidt jeg kan læse betaler man kun op til 50 øre pr. transaktion - er det korrekt? - Hvor vigtigt er internationale kort, hvis jeg i første omgang kun henvender mig til danske kunder? Har firmaer som regel ikke dankort/visadankort? På forhånd tak! / Anders |
Hej Anders
Du kan finde alle oplysninger om betalingskort her:
http://www.pbs-international.dk/internetforretninger?mid=7005115B-9B01-4018-AD9B-4B5DA6A476BD
I min butik tager jeg mod Dankort, Visa og Mastercard. Dankort koster 1,45 pr. transaktion + 0,1% af beløbet, internationale betalingskort er langt dyrere, så der opkræver jeg gebyr hos kunderne. Dankort-betalinger afregnes med det samme, mens internationale betalingskort først afregnes efter et antal bankdage (med mindre du betaler et noget større gebyr end standard). Jeg har danske kunder, der vælger at betale med kreditkort frem for dankort, muligvis fordi de først betaler på et senere tidspunkt.
HVis du skal have mulighed for at tage mod betalinger på nettet og i en fysisk forretning, skal du have to aftaler.
MVH
KIrsten
Bliv gratis medlem