Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skab den succes du drømmer om!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Købennhavn
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Skab den succes du drømmer om! 

Hvordan vil det være for dig at opnå succes med din virksomhed?
Hvordan vil det være at gå den direkte vej til dine mål?
Hvordan vil det være for dig, hver dag at mærke den power og den stærke overbevisning der skal til for, at din drøm bliver til virkelig?  

Flere undersøgelser har i de seneste år vist, at coaching kan forløse op mod 30% skjult potentiale hos de fleste mennesker! Og det er præcist det jeg tilbyder dig – et resultatorienteret coachingforløb med fokus på at nå dine mål.

Indtil d. 1. april har jeg specialtilbud på 5 x coaching til 5000 kr. (normalpris er 7000 kr.)

Udtalelse fra klient
De to vigtigste værktøjer jeg fik synliggjort i mit forløb med Heidi var 1) at det er så vigtigt at have et klart, konkret og værdifuldt mål, og 2) at få overblik over tiden og planlægge ressourcerne, så de er i overensstemmelse med mine overordnede mål.
Heidi har en karisma og en udstråling som er yderst tillidsvækkende og imødekommende. Hendes empatiske væsen gør at hun virkelig giver mig lyst til at tale frit fra ”leveren”….. og så var hun virkelig en mester i at få stillet mig de rigtige spørgsmål, der gav mig mange AHA-oplevelser undervejs. ”Krøllen på halen” og ”kronen på mesterværket” var Heidi´s sublime rådgivning og de værktøjer hun gav mig på baggrund af mine tanker. Det blev leveret med så meget POWER, at jeg fløj tilbage på jobbet med armene i vejret! Fuld af energi på trods af 5 timers søvn og på vej mod nye mål. Jeg kan virkelig varmt anbefale Heidi. Hun har givet mig tro på at jeg kan forandre og forbedre mit liv! Henrik Nymark

Hvorfor vente når du har chancen lige nu til at skabe den succes du drømmer? Kontakt mig og lad os skabe vejen til din succes!

Med venlig hilsen
Heidi Møller

Power Performance
hedi@powerperformance.dk
Tlf. 22 21 44 77

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)