Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af bio brændsel fra Polen

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Jeg har brug for et råd eller fire ang. import fra Polen.
 
Jeg vil gerne finde leverandører til bio brændsel.
 
Er der nogen der har en kontakt eller ide til hvor,hvem eller hvordan...
 
Jeg vil meget gerne give en god dusør .. :-)
 
Morten
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/8/2006 6:42:19 PM Forfatter:Frosty

Hejsa..

Jeg har brug for et råd eller fire ang. import fra Polen.
Jeg vil gerne finde leverandører til bio brændsel.
Er der nogen der har en kontakt eller ide til hvor,hvem eller hvordan...
Jeg vil meget gerne give en god dusør .. :-)
Morten

 
Hej Morten,
 
Jeg kan godt skaffe dig nogle kontakter. Men må jeg spørge hvorfor Polen og biobrændsel? har du set på mulighederne fra Baltikum. Det er ikke så dyrt at shippe derfra. Deres priser på brændsel er gode. Der er ligeledes gode muligheder for at leje lagerplads i f.eks. Kleipeda (havneby i Litauen)
 
 
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har pladsen selv herhjemme men mangler kontakterne så Baltikum er absolut en mulighed... Vil meget gerne i kontakt med nogen eller fabrikker m.m

 
 
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender ikke nogen, men hvis du nu kender nogle polakker,   der

·         Kunne  tænke sig at tjene noget ekstra?


·         Kunne  tænke sig at skifte arbejde?


·         Drømmer om et bedre hus?


·         Kunne  tænke sig at ændre sit liv?


Så har jeg et godt afprøvet koncept, som jeg introducerer i Polen midt i oktober. Jeg er interesseret i kontakter både til herboende polakker samt polakker bosiddende i Polen.
Hvis dette lykkes, giver jeg gerne en dusør for hvert emne, der tilslutter sig mit team.

 

mvh

 

Leif


Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender ikke nogen, men hvis du nu kender nogle polakker,   der

·         Kunne  tænke sig at tjene noget ekstra?


·         Kunne  tænke sig at skifte arbejde?


·         Drømmer om et bedre hus?


·         Kunne  tænke sig at ændre sit liv?


Så har jeg et godt afprøvet koncept, som jeg introducerer i Polen midt i oktober. Jeg er interesseret i kontakter både til herboende polakker samt polakker bosiddende i Polen.
Hvis dette lykkes, giver jeg gerne en dusør for hvert emne, der tilslutter sig mit team.

 

mvh

 

Leif


Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej



Sjovt du lige er inde på import af biobrændsel, det er et benhårdt marked med stor konkurrance, jeg undersøgte det for et par år siden, og for at du kan få de lavest mulige priser på skibsfragten, så skal du have en HEL last af gangen alt andet er for dyrt og besværligt. det vil så igen betyde at du skal have en aftale med en vognmand der hurtigt kan lever din sending til dig på dit lager, hvor du pakker biobrændlsen om i enheder som kunderne enten selv kan håndterer i sække på 5 til 25 kilo, eller få leveret i bigballer (1 m3) eller løs vægt evt. leveret med blæsevogn.

Det kræver en stor kapital at få biobrændslen klar til salg i dk, du skal også tage højde for leje, af havneplads indtil du har fået hele skibslasten kørt hjem til dit lager. Men absolut et projekt der er fremtid i da alle godt vil spare på varmeregningen og det til er biobrændsel et godt alternativ, eks. kan man også bruge tørret olivenkærner fra eks. grækenland.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det har jeg, finder det lige i gemmerne og sender den som e- mail. Giv mig lige din mailadresse
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har arbejdet i Polen i 15 år sidst som udstationeret i 2 år. Har du brug for hjælp så send en mail.
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Morten / Frosty

 

Jeg må give hr. Buch ret - du skal op i små skibsladninger før det er interessant. Men så bliver det også interessant. Hvis du skal have det fra Polen, så er der måske muligheder. Men umiddelbart virker det som om de baltiske lande har mest styr på "træpiller". Jeg ved der var en i Grenå der importerede træpiller via skib - men det var på det tidspunkt ikke så god en forretning - måske er det blevet det nu, pga de højere brændselspriser.

 

Held og lykke med det.

Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.Jeg handler med egen import af brændsel fra polen 
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)