Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mærket - hvad er jeres erfaring?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har vi valgt at prøve det af - altså e-mærket. :)

Hvad er jeres erfaringer med dette mærke? Føler I, at det giver noget, og i så fald, har I noget estimat på hvor meget?

Spørger man e-mærket selv, har de jo kun roser tilovers for deres eget mærke - alt andet havde også været underligt, men kunne godt tænke mig at lure stemningen anno 2019 blandt brugerne af det. :)

Mvh.

Minida

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Fra  Webkilde webbureau Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu driver jeg ikke selv en webshop, så jeg har ikke personlig erfaring som e-mærket webshop. Men jeg har gennem tiden arbejdet med flere som har, og mit indtryk er at det har en positiv effekt, især når det kommer til mindre niche shops som kunden måske aldrig har hørt om.

Derudover kender jeg personligt flere som ikke er helt trygge ved nethandel, og flere af dem køber kun hvis de ser et e-mærke. 

Langt hen af vejen afhænger effekten nok af målgruppen, så jeg vil altid anbefale at man prøver det af, som i gør nu :) 

Iøvrigt nogle rigtig flotte plakater i har derinde på minida.dk Yes

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det er også min eget synspunkt, og jeg falder nok meget godt ind i den kategori (niche-shop).

Det kunne bare være sjovt, hvis nogle havde lavet deres egne observationer i forhold til konvertering. Kostprisen for mærket skulle jo gerne tjene sig hjem igen. :)

Og tak for de pæne ord vedrørende plakaterne. :)

Mvh

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi driver også en niche webshop, hvor en stor del af kunderne er 50+. Vi har aldrig fået forespørgsler på om vi er e-mærket, men kan selvfølgelig ikke vide hvor mange er sprunget fra pga. denne mangel.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. :)

Nej, jeg oplevede heller ikke nogle forespørgsler fra kunderne, men det er jo heller ikke sikkert, at de gider tage sig tid til at spørge.

Nuvel, jeg er oprettet, så må jeg jo se om jeg kan spore en ændring i konverterings%. :)

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)