Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Excel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har et stort regneark med rigtig mange kolonner og rigtig mange rækker. Det er en ugeliste over hele året for hver dag med hvad vores vikarer laver.

I felt F31 har vi så en frys ruder og herefter kommer alle dagene efter hinanden i hver sin kolonne.

Når jeg jo sidder og skal kigge mine vikarer igennem og skal se hvem der er ledig, så starter jeg for oven og kører ned at med pilen. Jeg har inden det gået ud til den dato vi har i dag. Når så jeg kører nedad, så hopper den tilbage på januar, og sådan gør den næsten hele tiden - tænker det måske kan have noget med sideskift at gøre. Men kan man ikke gøre noget ved det? 

Mvh JatHot

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Contact Martin fra jureco.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Det kan jeg hjælpe med.
VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg havde fuldstændig glemt at jeghavde lavet dette opslag.

Vil du stadigvæk hjælpe med det? Eller kan du sådan lige fortælle hvad jeg skal gøre?

Mvh JatHot

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, kontakt mig gerne direkte, så kan vi aftale nærmere.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)