Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal min promotion fee model stykkes sammen?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amioner

Jeg er rigtig meget i tvivl om, hvordan jeg skal skrue en promotion fee model sammen for det jeg sælger.

For at I kan hjælpe mig skal I kende til mit produkt og den mulighed som jeg står med og skal have lavet en aftale på.

Min virksomheds kunder er centralbanker. De er af gode grunde rundt om i verden.

Det min virksomhed hjælper centralbankerne med er

1) effektivisering ifm implementering af RTGS systemer (centralbank systemet - landets betalingsinfrastruktur) 

2) regressionstest af RTGS systemet som en service, efter at RTGS systemet er sat i drift.

Implementeringsprojekterne er somregel 4 år lange og regressionstest servicen er gennem hele RTGS systemets levetid, som snildt kan være +10 år.

Som eksempel på hvad det betyder for en centralbank, så sparede vi den seneste centralbank for forlænge deres projekt med 1,5 år. Med regressiontesten spare vi dem for 5-8 mandeår per år. 

Det som centralbankerne køber fra os er:

1) Software subscription based licenses

2) Asserts i form af en allerede automatiseret testsuite, som perpetual license.

3) Services - i form af hjælp undervejs i projektet, med alle mulige relaterede implementeringsting.

4) Test og Simuleringsmiløer af deres RTGS system, enten som Software as a Service eller Perpetual License med maintanence og support.

En typisk salgsproces kan vare op til 12 måneder, med en del møder on-site hos kunden. Dvs. der er en del rejseaktivitet.

Muligheden:

Jeg har en mulig agent / person, som har alverdens god kontakter ind i centralbank RTGS system verdenen. Han kender gud og hver mand i centralbankerne og han ønsker at "promote" os overfor disse centralbanker. Det skal han have noget for.

Han forslår selv 23% af hvad vi charger kunden i al fremtid - jeg synes der er noget der lugter og kan ikke helt finde ud af hvilken model der kunne være passende - eller måske flere modeller.

Hvordan synes I at jeg skulle skrue sådan en model sammen?

Hilsen

Jakob Øjvind Nielsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)