Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man finde "frivillige" skribenter til sports nyhedsmedie? Og hvor finder man dem evt.?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg sidder og har opbygget et nyt sportsmedie, hvor jeg i øjeblikket selv skriver alle nyheder.

Jeg har tidligt startet andre medier inden for andre sportsgrene, f.eks. fodbold, og her havde jeg held til at finde frivillige skribenter. Dette har jeg så forsøgt igen i denne omgang, men hidtil har det ikke været muligt. 

Derfor vil jeg spørge om i havde nogle erfaringer med dette? Kan man finde frivillige skribenter idag og hvor søger man dem henne? Det er ikke fordi jeg ikke er villig til at betale dem, og hvis dette er nødvendigt, har i så erfaringer med nogle betalingsmodeller - jeg er ikke interesseret i at have dem som "ansatte", men mere bare betale per artikel f.eks. baseret på antal visninger eller lignende, hvis dette er muligt, og ellers per ord :-)

Jeg håber at nogle af jer kan hjælpe mig lidt på vej - god påske!

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken værdi giver det mig at skrive en artikel til dit medie?

Får jeg evt. et link til min egen side fordi så skal du sq nok tiltrække nogle skribenter 

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:

Hvilken værdi giver det mig at skrive en artikel til dit medie?

Får jeg evt. et link til min egen side fordi så skal du sq nok tiltrække nogle skribenter 

Ja, links er en mulighed, men det kræver at indholdet er indenfor det område, som mediet dækket

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad får manud af at være frivillig? Jeg tror det er tæt på umuligt at give nok værdi til at fastholde folk inden for dette område - særligt når en side som bold.dk i forvejen har alle nyhederne ude og vende.

Alternative betalingsmodeller kunne være finde. Pr. visning er som udgangspunkt fint - men hvis din side kun har 100 besøgende om dagen er det alligevel noget der skal til før man kan mærke det på kistebunden. 

Pr. ord er en god løsning. Men nok også den dyreste for dig. Her skal du så ind og lave lidt mere klare retningslinjer; hvor meget må man skrive om dagen/ugen/måneden, betaling (giver 1. division lige så meget som Superligaen rent nyhedsmæssigt?)

Hvad hedder din side og hvordan tjener du penge?

Fra Randers
Tilmeldt 25. Mar 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tvivler på at der er mange der vil gøre det frivilligt. Det ville ikke skabe nogen værdi for mig, at skrive et gratis indlæg på din side.

Nu prøver jeg bare lige at skyde nogle tanker afsted ;)

Jeg tænker på om man kunne lave det som en slags "debatportal", hvor et medlem kan starte en debat med en uddybende artikel, og derefter kan folk give den gas i kommentarsporet.

På den måde ville det giver mig en værdi som "skribent". Jeg kan starte en tråd hvor jeg ikke holder mig tilbage med mine egne tanker og holdninger, og bagefter får jeg både feedback på artiklen, og jeg kan debattere med andre der har samme interresse.

Aner ikke om det vil virke i praksis, men det ved man jo aldrig. Bare en tanke der dukkede op :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)