Kun seriøse henvendelser. Jeg kan kontaktes på info@karrieredroem.dk Mvh Danny |
Jamen så skal du da have fat i enten Rene fra dribling.dk eller Hans fra kjers.com - de er nok aminos bedste tekst-snedkere...
Kun seriøse henvendelser. Jeg kan kontaktes på info@karrieredroem.dk Mvh Danny |
Jamen så skal du da have fat i enten Rene fra dribling.dk eller Hans fra kjers.com - de er nok aminos bedste tekst-snedkere... |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Nu har jeg ikke selv tid, men Ronni K. G. Christiansen fra RedWeb.dk er en billig og god service. Omkringde 5000kr så har du hvad du skal bruge |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Jeg takker for henvisningen Granholm Men Danny skal bruge en grafiknørd med hang til logo'er og selvom jeg gerne ville hjælpe erkender jeg gerne at mine force primært ligger i min teksteditor fyldt med kode og kun sekundært i photoshop |
For at uddybe så er det jeg søger er en grafiker der kan levere et kvalitetsprodukt af en anden verden. det skal være så folk de dåner af begejstring.
Mvh Danny |
Hej Danny Hvis du søger den helt optimale løsning, kan jeg anbefale JaHallo ApS. De vil kunne forme en superfed identitet til dig. www.jahallo.dk
Vi har også en dygtig grafiker ansat hos os, WF Enterprise, som vi ind i mellem lejer ud, da vi ikke helt har nok grafisk arbejde til en fuldtidsstilling. Hun har lavet meget grafik og billedredigering af vores materiale og vil være en noget billigere løsning. Se www.wfe.dk
Det kommer helt an på dit ambitionsniveau... |
Kunne da godt tænke mig at blive sat i kontakt med jeres grafiker og høre lidt nærmere omkring priser. Jeg synes godt om jeres side er det hende der har stået for alt på jeres side eller bare dele?
Mvh Danny |
Hej Dehm. Du har sikkert for længst fundet det du skal bruge (håber du er glad og tilfreds). Men skulle du få brug for suverænt joomla CMS design. Christian Bennike - Webzoo |