Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har godt brug af paypal, og når jeg sælger noget via paypal kommer pengene over på min paypal konto, men hvordan får jeg disse penge over til mit dankort/visakort.
I min To-Do liste mangler jeg at gøre
Finish Expanded Use Enrollment - Lets you finish authenticating a credit card you want to add to your account.
Så det er nok det jeg skal gøre.
Sådan jeg har forståer det er at de hæver 12 kr fra mit kort, derved vil der stå nogle tal i min opsigt på 4 cifre som jeg skal indsætte lidt ligesom ved paypal, har jeg fat i noget der?
Jeg har bare gjort dette 2 gange og der er desværre aldrig dukket nogle tal op, eller hævelser fra paypal.

Mange Tak.

Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

De tal der menes skal fremgå af din oversigt fra din bank i DK,  PP trækker et lille beløb fra dit kort (som du får tilbage), når trækket fra PP er overført,  vil det fremgår af din oversigt i banken.

Du skal logge ind på din PP konto og skrive det nummer (4 tal) der står på din oversigt fra din bank.

Hvis der ikke er dukket noget beløb op fra PP  må det betyde PP ikke har hævet nogen penge fra dit kort, kan dette ikke tjekkes i din "history" hos PP ? 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)