Hjælp til markedsføring - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet) "

Hjælp til markedsføring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 33
Tilmeldt 1. apr 18
Indlæg ialt: 7

Skrevet 08-04-2019 kl. 12:24

Jeg er iværksæter og mangler hjælp til markedsføringen i til min ny startede virksomhed, da jeg ikke har erfaring på området.

søger rådgivning til priser på under 500 kr. i timen.

Nogle erfarne folk der kan hjælpe med dette?

Amino-karma 1.014
Tilmeldt 27. nov 09
Indlæg ialt: 302

businessonly
Skrevet 08-04-2019 kl. 13:22

GyldenRegel- altid reklemere for dig selv.
Feks- dit forretnings navn/ webshops osv. Også når du skriver ind her.

Amino-karma 559
Tilmeldt 1. jan 17
Indlæg ialt: 156

Madsvouzalis
Fra ZA
Skrevet 08-04-2019 kl. 13:50

Hej Ben.

Du skal være velkommen til at ringe på 29883144 til en uforpligtende snak omkring din markedsføring.

Mvh Mads.

Amino-karma 1.108
Tilmeldt 13. jul 13
Indlæg ialt: 264

sirene
Skrevet 08-04-2019 kl. 17:50

Hej Ben,

Jeg tror at du får flere svar hvis du skriver et par ord om: hvilken branche, hvilke produkter, hvilken målgruppe, størrelse på budget og endeligt hvad vil du have hjælp med. Måske er du heldig?

Mvh Søren

Amino-karma 19
Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. jan 19
Indlæg ialt: 5

Maria Brødsgaard
Fra Honeste
Skrevet 09-04-2019 kl. 18:40

Hej Ben

Jeg arbejder pt. i et større online marketing bureau, men starter officielt selvstændigt pr. 1. maj med min nuværende chef som min største kunde.

De timepriser du efterlyser kan jeg ikke tilbyde fra min nuværende stilling, men faktisk kommer jeg til at køre med at åbningstilbud, der henvender sig til iværksættere med dit budget, da det er min passion at hjælpe små, nystartede iværksættere godt i gang.

Mit tilbud lyder på en timepris på 300,- ekskl. moms, såfremt man minimum tager 8 sammenhængende timer. Det fine ved mit tilbud er, at du kan opretholde den timepris, hvis du er loyal og minimum tager 8 sammenhængende timer om måneden (altså med maksimalt 31 dages mellemrum).  

Mine spidskompetencer er opbygning af WordPress hjemmesider samt organisk vækst vha. søgemaskineoptimeret content marketing

Er du på udkig efter noget, der ligger uden for mine kompetencer, har jeg baglandet i orden, og søger den hjælp, jeg har brug for, for at få både du og jeg i mål.

- Jeg har ikke succes, før du har! 

Lad mig vide, hvis du tænker, at det lyder som noget for dig.

De bedste hilsner

Maria Brødsgaard

Amino-karma 7
Tilmeldt 21. maj 19
Indlæg ialt: 2

Jonas Skalbo
Skrevet 21-05-2019 kl. 10:58
Hej Ben,

Jeg laver SEO (Snippet SEO hedder mit firma), og sidder og laver det til dagligt i en lille virksomhed.

Hvis du har lyst, så send mig endelig en besked, så kan vi tage en snak om det :)

Mvh,
Jonas
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)
Besøg vores samarbejdspartnere :