Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handle fra Østen...Hvordan?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg går med drømmen om at starte webshop.
Hvordan får man kontakt/kendskab til fabrikker i Østen, der fremstiller det man vil sælge?
Og hvordan sikres det, at det ikke er snyd og humbug?
Produktet fremstilles i dag i rå mængder, men jeg skal jo kunne stå indenfor at det virker som det skal....
Rejser man ud til dem og forhandler, eller kan det foregå pr. mail og lign.?
Til at starte med taler vi jo ikke noget stort sortiment eller parti...

Webshop, kan man klare den selv til en start, eller kræver det man investerer i en platform?
Mobilpay....som virksomhed, betaler man da et gebyr for hver 15.000 der går ind eller?
Fra Chai Nat
Tilmeldt 10. Jun 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 04:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Har tænkt lidt over dit indlæg. Hvad tænker du på af varegrupper og har du nogen bestemte lande i østen. Jeg arbejder stadig i Danmark (selvstændig ) men er gift med en Thailænder og rejser derfor meget ofte til Thailand. 

Med venlig hilsen

Henrik Hegelund

Tilmeldt 7. Apr 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik

Tak for dit svar.
Jeg vil helst ikke afsløre endnu hvad jeg har i tankerne og kan slet heller ikke sige hvor i Østen, da jeg ikke aner det...
Jeg kan måske guide det hen på en apoteker vare...derfor skal jeg jo vide det ikke er snyd og humbug.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Matmik:
Jeg kan måske guide det hen på en apoteker vare...

Det tror jeg bare du skal glemme, for du vil ikke så andet en bøvl og besvær.  Start med at sætte dig ind i evt. regler for de pågældende produkter.

Tilmeldt 7. Apr 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne du uddybe hvad du mener?
Det er ikke hverken medicin eller creme...
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan forventer du at vi skal kunne hjælpe når du er så hemmelighedsfuld?  Start med at sætte dig ind i hvilke regler fra gælder for de pågældende produkter.  Men uanset produkter er der mange faldgrupper som kan blive en dyr fornøjelse.

Tilmeldt 7. Apr 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tænker nu det er meget normalt man ikke afslører sin “ide” inden den er sat i søen.
Jeg mener heller ikke det er selve produktet der er så afgørende, spørgsmålet lyder mere på, hvordan man skaber kontakten, hvor finder man dem....og dernæst om de er til at stole på...
Men tak for svar, jeg googler videre.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Matmik:
Jeg mener heller ikke det er selve produktet der er så afgørende,

Det kunne da ikke være mere forkert det du skriver. Der man være mange krav til produkterne f.eks i form af CE mærkning eller REACH.  Det er ene og alene dig som importør der er ansvarlig for at produkterne er lovlige at markedsføre i EU.

Og nej leverandører / producenter i asien er ikke nødvendigvis til at stole på, mange men ikke alle fusker bl.a med CE certifikater REACH eller er bare ude på at snyde godtroende uerfarne importører.  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Chai Nat
Tilmeldt 10. Jun 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal glemme alt det du har gang hvis du vil drive forretning og tror du kan google dig frem til de rigtige kontakter. Det virker desværre ikke som om du har din baggrund iorden til at drive den type forretning. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)