Har jeg en reel chance for at få støtte til mit projekt - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet) "

Har jeg en reel chance for at få støtte til mit projekt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 71
Tilmeldt 4. okt 18
Indlæg ialt: 109

Skrevet 26-03-2019 kl. 13:08

Hej

Jeg prøver at opbygge en Youtube-kanal men har pt kun 3873 subscribers. Det siger sig selv at jeg skal have mange flere følgere for at kunne tjene penge på min kanal men det tager selvsagt en del tid at lave disse videoer og søgeopitmere m.m.

Mit spørgsmål til jer. Vil det være muligt at søge støtte til projektet og hvrdan skal jeg gribe det an? Jeg tænker selvfølgelig IKKE på offentlige støttekroner men mere noget privat. Jeg ved der findes noget der hedder Patreon (en slags crowdfunding) men det er vist mest i USA. 

Hvad tænker i, hvordan skal jeg gribe det an? 

For evt. interesserede får i lige et link til min kanal her 

https://www.youtube.com/c/GetThePicture

Amino-karma 83
Tilmeldt 7. maj 19
Indlæg ialt: 25

MagnusGjerde
Fra KaufmannDesigns
Skrevet 09-05-2019 kl. 17:21
Du kan finde meget støtte i forskellige legater rundt omkring. Prøv Legatbogen.dk og se om der er nogle der støtter dit formål.

Arbejder på mine egne designs her ved KaufmannDesigns.

Spejle til stort og småt

Amino-karma 1.179
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. nov 10
Indlæg ialt: 256

M. S.
Skrevet 09-05-2019 kl. 18:18

Hej Søren,

Tak for sidst :-)

Når du søger støtte, mener du så i form af et sponsorat eller hvordan skal din forespørgsel forstås?

Hvilket beløb forestiller du dig, og hvad skal beløbet dække?

Hvilken returydelse kan du tilbyde for økonomisk støtte?

Du har tidligere beskrevet det segment du prøver at appellere til, jeg husker det ikke helt, kan du genopfriske hvilken type kanal, og hvilket indhold du satser på? Det er sikkert også interessant for en kommende sponsor at vide, hvilken type indhold og hvilken bagtanke der er med kanalen.

Jeg ser frem til dine svar, og er endnu uafklaret om hvorvidt det er interessant at putte penge i din Youtube kanal

*mØzZeR*

Amino-karma 175.674
Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 38.289
Amino Plus
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet 09-05-2019 kl. 18:23
  1. Hvad skal støtten bruges til - generelt støtter ingen bare løn eller penge til forbrug? 
  2. I hvilket omfang kan du anvise, at støtten fører til resultat - indtjening eller andet vigtigt?
  3. Hvad for de som måtte investere få ud af det?

De tre ? er nok afgørende. Du skal ikke forvente legater eller alm støtte gratis - du skal regne med, uanset crowdfunding eller andet, at du skal kunne tilbyde et eller andet af værdi og kunne sandsynliggøre det

vh John Hannover

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Besøg vores samarbejdspartnere :