Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Strøtanker om Internet - en provokation?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder dagligt her på Amino og pløjer en del indlæg igennem omkring søgemaskiner, optimering, ideer til "nye" internetforretninger m.m.

Pludseligt slår det mig... AV... hvor er vores kære gamle Internet dog på vej hen? Der sidder tusindvis af mennesker rundt omkring i verden og funderer over, hvordan de kan vriste flest mulige dollars ud af Gowlen! Det resulterer i en hel masse amatørsider med tilfældigt indhold om dit og dat - plastret til med Gowle-annoncer for at score kassen.

Det trækker i retning af, at der er millioner af sider oprettet med det ene formål at tækkes søgemaskinernes annonceprogrammer. Hvor går man hen og får seriøs information om noget som helst efterhånden?

Jeg sidder selv med de samme ideer til forretninger, så det er ikke for at pudse glorien - men et eller andet sted - er det ikke ved at være for meget? Og ødelægger vi ikke på et eller andet plan vores allesammens Indernet?

Hvad siger I andre?

Mvh.
Claus, i det tænksomme hjørne

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:32
Det som irriterer mig mest er at der går så meget information væk ved at bruge google. Hvad hvis Fyens Stifttidende skrev en artikel om internettets fremtid for et par år siden, kommer den så på google? nej, det gør en række (sandsynligvis) mindre relevante sider, med flere backlinks...
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 15:21
Der har efterhånden været en del indlæg omkring ''Gowlens'' indflydelse omkring internet.
Min personlige mening er (som en del efterhånden må vide ) at jo flere
sjove tiltag ''Gowlen'' kommer med mht. programmer - Jo mere skidt på internettet.
Jeg husker da man nærmest blev tæppe bombet med sexsider fra 6 morgen til 23 aften
når man browsede internet. Dette fænomen er gudskelov ikke mere. Min tanke er -
at hvis dette fænomen nu istedet bliver useriøse ''Gowle'' sider med ''Gowle'' annoncer -
Ja mon så ikke en dag denne type sider bliver filtreret fra af div. filter programmer.
Forskellen på div sexsider og ''Gowle'' annonce-sider er jo naturligvis, at ''Gowle'' gerne
ser disse i søgemaskineresultaterne. Meeeen - når brugeren/surferen bliver tilpas træt af
disse sider og dette fænomen - ja så går det hele nok af sig selv.
Derfor kort og godt - ''Gowle'' er ude på et sidespor hvis det er fremtidens standard fra ''Gowlens'' side.
Jeg er sikker på at msn, yahoo osv nemt ville kunne filtrerer denne slags sider fra.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)