Jeg sidder dagligt her på Amino og pløjer en del indlæg igennem omkring søgemaskiner, optimering, ideer til "nye" internetforretninger m.m. Pludseligt slår det mig... AV... hvor er vores kære gamle Internet dog på vej hen? Der sidder tusindvis af mennesker rundt omkring i verden og funderer over, hvordan de kan vriste flest mulige dollars ud af Gowlen! Det resulterer i en hel masse amatørsider med tilfældigt indhold om dit og dat - plastret til med Gowle-annoncer for at score kassen.
Det trækker i retning af, at der er millioner af sider oprettet med det ene formål at tækkes søgemaskinernes annonceprogrammer. Hvor går man hen og får seriøs information om noget som helst efterhånden?
Jeg sidder selv med de samme ideer til forretninger, så det er ikke for at pudse glorien
Hvad siger I andre?
Mvh.
Claus, i det tænksomme hjørne |
Strøtanker om Internet - en provokation?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com
|
Min personlige mening er (som en del efterhånden må vide sjove tiltag ''Gowlen'' kommer med mht. programmer - Jo mere skidt på internettet. Jeg husker da man nærmest blev tæppe bombet med sexsider fra 6 morgen til 23 aften når man browsede internet. Dette fænomen er gudskelov ikke mere. Min tanke er - at hvis dette fænomen nu istedet bliver useriøse ''Gowle'' sider med ''Gowle'' annoncer - Ja mon så ikke en dag denne type sider bliver filtreret fra af div. filter programmer. Forskellen på div sexsider og ''Gowle'' annonce-sider er jo naturligvis, at ''Gowle'' gerne ser disse i søgemaskineresultaterne. Meeeen - når brugeren/surferen bliver tilpas træt af disse sider og dette fænomen - ja så går det hele nok af sig selv. Derfor kort og godt - ''Gowle'' er ude på et sidespor hvis det er fremtidens standard fra ''Gowlens'' side. Jeg er sikker på at msn, yahoo osv nemt ville kunne filtrerer denne slags sider fra. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)