Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny startup webshop - venter på at produkt bliver produceret - Hvad kan jeg forberede?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg venter på at mine produkter bliver produceret og jeg vil gerne være vide om der er noget jeg kan forberede mens jeg venter.

Det er en smykke webshop som jeg har startet op. Min hjemmeside er nogenlunde færdig(Mangler at få lagt de nye produkter op)

Jeg har lavet en instagram og facebook erhvervs side, men kan ikke lige se at tiden er inde til at gå igang da jeg ikke har mine produkter endnu.

Kunne godt bruge nogle råd til hvad jeg skal lave nu?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Håndtering af evt problemer med nikkel eller andet skidt i det du får hjem
Håndtering af evt returvarer 14 dgs regel  -og evt reklamationer

Forbedred og opsæt regnskabsprogra
Lav aftale med bank færdig hvis det ikke er på plads 

Lav forretningsplan færdig - hvor er jeg - hvor vil jeg hen - hvordan vil jeg komme derhen og hvornår vil jeg gerne ankomme til mit første store mål

Lav budget færdig
Lav alle aftaler med producenter og andre samarbejdspartnere færdige og skudsikre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg bryder lige ind her.

Vi har været i pænt meget kontakt de sidste par dage, John, og du skrev noget lignende til mig for et par dage siden, om at jeg skulle slå koldt vand i blodet ang. ventetid på CVR nr.

I dag har jeg været i kontakt med banken, og de krævede selvfølgelig CVR nr. for at kunne linke mit firma til konto. Men de mente heller ikke jeg kunne få oprettet en ekstra konto under min private, hvor alle virksomhedens transaktioner bliver lavet. Min rådgiver nævnte også, at jeg burde have en ekstra konto oveni, hvor momspenge ville ligge, så jeg ikke pludselig fik et chok. Men behøver jeg dette, når regnskabsprogrammet hele tiden oplyser, hvor meget moms og andet jeg skylder? Kunne læse i en af dine e-bøger, at man som enkeltmandsvirksomhed kan få det kørt gennem sin private konti? Eller har jeg misforstået noget?
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

mbsdk:
banken, og de krævede selvfølgelig CVR nr. for at kunne linke mit firma til konto. Men de mente heller ikke jeg kunne få oprettet en ekstra konto under min private, hvor alle virksomhedens transaktioner bliver lavet. Min rådgiver nævnte også, at jeg burde have en ekstra konto oveni, hvor momspenge ville ligge, så jeg ikke pludselig fik et chok. Men behøver jeg dette, når regnskabsprogrammet hele tiden oplyser, hvor meget moms og andet jeg skylder? Kunne læse i en af dine e-bøger, at man som enkeltmandsvirksomhed kan få det kørt gennem sin private konti? Eller har jeg misforstået noge


Du MÅ bruge en privat konto/personlig konto i enkeltmands hvis bare banken tilknytte CVR som ekstra nemkonto, men som der givet også står, så accepterer banker det langt fra altid - idag faktisk relativt sjældent  så regn med de kræver ren erhvervskonto

OM du skal have ekstra konto til moms - nej det vil jeg ikke mene, Moms vil fremgå af dit regnskabsprogram og kan jo svinge fra at du skal af med et eller andet - eller du ligefrem skal have penge tilbage

Det er banken der bestemmer, og idag med hvidvask krav mm - så får man ikke lov, med mindre man i forvejen er speciel god og kendt kunde i banken

vh John hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trådstarter jeg ville lave en komplet markedsførings plan som det første, og dernæst så ville jeg lave en lille skrivelse til min FB side om FB's brug af cookies

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)