Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino.dk - en status

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har jeg været her ca 1,5 måned.... og vil sige noget om amino.

Jeg kan åbenbart ikke lav en blog eller iværksætterblog, så jeg smider det bare op her.

Det er tydeligt hvad der mangler her på Amino...

Der er folk med begynder ideer, hvor det mest handler om a lave ting i kina, og spørgsmål om hvordan man fuldstændigt udnytter loven, for at få fat i penge.

Og så er der dem med en lille virksomhed, som søger diverse hjælp, hvor jeg kan se at andre småfirmaer byder ind med hjælp. Det er jo fint.

Men der mangler en forbindelse, til noget.... :)

Der er jo ingen investorer eller store virksomheder herinde.

De snakker og røven går om iværksætteri, dem der har penge til at investere, hvorfor er de så ikke med herinde ?

Det må Thorborg sørge for!

Og så har der været diverse useriøse posts, om at yde private lån.

Totalt useriøst, og der er heller ingen som reagerer på det, og vi ved alle at det er noget abefis :)

Og så er det muligt at poste spam indslag, som kommer fra robotter på nettet der gør det.

Det er SKIDE-NEMT at stoppe forum spam! - man skal blot vise 3 farver i en grafik, og spørge brugeren "klik på den gule farve"

Det er der ingen robotter der kan finde ud af, fordi de kan ikke LÆSE.

Kom nu, og fix den irriterende mangel.

Thorborg ind i kampen - hvis investorer har nogle penge, så skal de komme herind.

Firma søger investor, en menu med beløb størrelse, hak af, og vent på at en investor henvender sig

og omvendt, Investor indenfor bestemte områder, søger firmaer.

Så får vi se hvad der er sket om 6 mdr :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du finder næppe nogensinde investorer - hverken på Amino eller de mange facebook iværksætter sider. Du kan evt . via amino kapital tror jeg det hedder- satse og bruge omhyggelig beskrivelse, men der er slet ikke et marked for det her med - Jeg laver en webshop med strømper og garn og søger investor og bla bla bla

Det ligger i, at der skal et meget omhyggeligt pitch til, og investorer behøver slet ikke rode med amino og facebook for at finde emner at investere i - og den smule pitch der laves - tiltrækker ikke flere end - de franske google translate indlæg der tilbyder - lån til seriøse mennesker af 500.000 kr med interesse af 2 %

Det er nødt til at være et helt dedikeret site, med krav til begge sider, hvis det skal have spor andet end - for sjov - effekt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

tja, jeg kan godt se du har ret..

jeg har godt lagt mærke til at du er megt erfaren, og kan svare på alt med loven :)

jeg er gået herind fot at lære nyt.

hver gang jeg ser noget jeg IKKE ved, så læser jeg og lærer ;:)

min anden hobby er eksperten.dk - IT ekspert siden 1985..... Commodore 64 styrer! :)

tak fordi du gider bruge din tid herinde John!

jeg er gået igang med et instagram/youtube setup, der vil generere mig en passiv indkomst.

jeg laver musik og er meget god til det, nu presser jeg pedalen i bund!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan:
jeg laver musik og er meget god til det, nu presser jeg pedalen i bund!
  fedt - har et par "unger" nu 40 som stadigt giver den gas som rockband og har selv spillet i hithouse i de "gode gamle dage" så giv den gas

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jan

Amino er en gammel pige og er på en del overhalet af Facebook og det er jo helt ok.
Da jeg startede op, var der ingen steder man kan debattere iværksætteri, men det er der nu.
Ud af Amino er der kommet følgende virksomheder:

www.dinero.dk

www.ageras.dk

www.saxis.dk

og der hjælper titusindvis af iværksættere hver dag.

Mht. kapital, så er det sjovt du spørger om det, for det er lige det vi arbejder på nu.
Vi har netop besluttet at investere godt 300.000 kr. i at redesigne Amino Kapital og gøre den langt bedre og med tiden, vil jeg tro at den får et nyt navn og sit eget team.

Så der sker faktisk ret meget, selvom man måske ikke tænker over det :-)

Og velkommen til Amino forøvrigt.

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)