Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg i gang med en affiliate sammenligningsside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 15
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 05:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne i gang med affiliate marketing. Jeg har besluttet mig for at fokusere på a-kasse segmentet. Jeg vil derfor høre, hvordan jeg får lavet en simpel hjemmeside, hvor jeg løbende – uden teknisk kunnen – får lavet en hjemmeside, hvor jeg kan udskifte links, såfremt netværkets betingelser ændre sig. F.eks. at en kampagne udløber, hvorefter jeg er nødt til at deaktivere kampagnen på siden. 

Jeg vil også gerne vide, om nogle ved, hvad sådan en side nogenlunde koster? 

På forhånd tak. 

Tilmeldt 15. Mar 15
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 06:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tonsvis af tråde her på amino,om det emne. Her er f.eks. en fra det sidst døgn: https://m.amino.dk/forums/t/302700.aspx
Ellers kan jeg komme med et par hint:
-Læs om seo
-Læs lidt mere om seo
-Læs meget mere om seo
-Køb domain
-Køb / lej Webhotel
-Installere WordPress (det burde de fleste, der kan arbejde med word, over almindelig niveau kunne)
-Installer et theme på din WordPress (koster fra 0,- og op)
-Optimer hastigheden på dit site. Det er her det er vigtigt at du vælger et hurtigt Webhotel fra starten. Derudover kan du installere et plug in på hotellet.
-Læs om seo
-Husk hvad du har lært, da du læste om seo
-Skriv dine artikler (husk dine affiliate-links)
-Skriv indlæg på andre (relevante) sites (link-building, hvor du henviser til din side
-Optimer din seo

Og så lige en masse andre ting.

Tilmeldt 19. Sep 15
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Mit spørgsmål gik nu mere på, hvad det kostede at få sat sådan en side op, idet jeg ikke selv vil gøre det. Jeg vil kun administrere den. 

Tilmeldt 15. Mar 15
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :


Som nævnt, kan man selv gøre det for små penge, hvis man kan bruge en computer, på lidt højere niveau end begynder i Word.
Prøv at fide nogle artikler fra WordPress.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)