Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af diskotek - søger lidt hjælp

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej drenge.

Jeg er selv ekstrem intresseret i nattelivet.

Og er villig til at give en hånd med og hjælpe med indretning.

Ved at det er meget hård at være kun 2 om tingende, så hvis i har brug for en hånd må skrive.

Har en del erfaring med indretning, og har arbejdet i nattelivet, så har en masse ideér :D

 

Men skriv enlig til mig.

 

mvh Thomas

 

TKPN_@hotmail.com

Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ''De 2 disko fyre '' Jeg er en DJ der efterhånden har spillet 4 år, og har alt slags musik inden for clup musik.

 

Jeg vil gerne hjælper, med hvad jeg nu end kan gøre, vi kan vel snakke mere om det et andet sted end på forummet hvis i er interreserede.

 

Mvh:

DJ-Gentek

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg er meget interesseret i et samarbejde med jer, Syntes jeres ide er skide genial!

er Dj og har spillet i ca 7 mdr. Primært til privatfester(konfirmationer, fødselsdage og ungdomsfester)

Er digital dj, min genre ligger primært i House/club/mainstream genren

HVis i er interesserede eller har flere spørgsmål så ring påå 40388870 eller skriv på janakselbo@jubii.dk

Mvh Jan Akselbo

Tilmeldt 11. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er ved at starte Europas først udbyder af en komplet enterprise af diskoteksindretning samt udvikling af design gulve med lys effekter samt opbygning og tilpasning i indretnings designet. Vis i finder en investor vil jeg gerne tilbyde udførsel af alle de ting for at kunne bruge jeres sted som demo sted til fremtidige kunder😉

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)