Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af diskotek - søger lidt hjælp

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange gode indlæg her og der er måske ikke så meget jeg kan bidrage med, men alligevel. Jeg har gennem mange år arbejdet som revisor for blandt andet nogle diskoteker og restauranter og sagt med det samme, der skal rigtig mange penge til før det kører. I skal starte med at lave et budget for der er ingen grund til at bruge en masse tid på noget, der alligevel ikke kan finansieres og I skal ikke regne med kommunen.

Start med at få styr på jeres udgifter, hvad skal der til af bemanding, husleje, el, DJ mv. Det er let at sætte op i et regneark, når det er gjort skal I have de udgifter dækket af 2 typer omsætning: entre og salg. I ved allerede nu hvad lokalet kan bære i entre og så er det almindelig hovedregning af finde ud af hvor meget hver gæst skal lægge i baren for at det løber rundt. Det kan I så holde op mod hvad brandmyndighederne kan tillade i lokalet.  

På det her tidspunkt har I en ide om det var det. Hvis I fortsat har mod på at lave noget, så skriv for jeg har helt sikkert statestikker fra tidligere liggende som kunne være jer til hjælp 

Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan gik det så med jeres projekt??

Jeg er nemlig selv intresseret i at skabe noget unikt nord på, så hører gerne lidt erfaringer..:)

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Giv mig et kald i morgen 31601415

Jeg har nogle kontakter i kan bruge

 

Med Venlig Hilsen

Martin Lindberg

Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Tak for den store interesse der har været for vores projekt.

Vi er desværre ikke nået meget længere end idéen stadig. Det er et stort spring for os at gå til næste fase, og vi er i gang med 2 andre projekter samtidige, så vi har udskudt idéen om en natklub lidt, lige pt. Selvom vores idé var perfekt, skal der lidt i kassen for at starte så dyrt et projekt op ;-)

Mvh

Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det var en fornuftig beslutning, men håber da bestemt i for kapital og overskud til det på et tidspunkt. og husk at dele flasker og vip pladser ud til amino folk når det engang er! ;)

Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er vi også sikker på det er. Især fordi vi fik et indblik i hvor dyrt det egentlig var, så vi har planer om noget andet der ikke koster så meget men skal give overskud til kapitalen til natklubben ;-)

I kan tro der ryger vip biletter ud og en masse flasker hvis det lykkedes ;-)

Mange hilsner her fra

Fra Køge
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Fyre.. 

i skal da være meget velkommen til at kontakte mig, så kan jeg skaffe lidt info omkring det at starte en natklub op. 

Da jeg driver event firma med, en som har startet et natklub op fra bunden og fået det til at blive et af landets største 

natklubber, samt mest omtalte.. 

 

Men som sagt skal i være meget velkommen til at kontakte mig pr.mail : daniel@dance2night.dk 

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Er rigtig glade for jeres opbakning og vilje til at hjælpe og sætte os igang. Vores virkelige problem, er pt. penge. Havde vi dem er jeg sikker på vi kunne opføre et helt specielt sted for unge at være, fest og hygge sig i nattelivet. Igen er lokationen alt-afgørende og vi ser store muligheder i dette projekt. Pt. vil vi bare have gang i pengene i et andet projekt i stræber på, der skal give overskud til dette natklub projekt.

Igen mange tak for alle jeres henvendelser ;-)

Vh

Jesper

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

I skriver bare, jeg har været i branchen i over 12 år, jeg har styr på det meste. Hvis jeg kan være til hjælp så må i godt "spille bold med mig".

Mvh

Nicholas

Nicholas Jensen
Side 3 ud af 4 (34 indlæg)