Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandler søges

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger forhandler til vores nye rynkecreme Athena 7 minute lift.

Athena 7 minute lift er en creme der reducerer rynker med 83,72% inden for 7 minutter

Der findes måske ikke mirakler i en krukke, men det gør der nu. 7 Minute Lift er en creme der mindsker de synlige fine linjer og rynker med 83,72% inden for få minutter efter påføring. Du skal bare bruge en lille smule creme direkte på de fine linjer og rynker.

Athena 7-Minute Lift indeholder en patenteret blanding af olier fra følgende planter: Jasmin, citronskal, appelsinskal, grapefrugtskal, roser, mandler, pebermynte, sesamfrø, kamilleblomst, edelweiss, avocado, oliven og lavendel.

se mere på

http://www.scanmedic.dk/7_minute_lift/7_minute_lift_15ml_174_da.html

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 11:13

Hvis din creme kan det, du siger den kan, så lyder der for mig som om, at der er tale om polyfilla ?

Tilmeldt 5. Jan 08
Skrevet kl. 11:15

den er skam god nok

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 11:23

Hehe......

Jeg morer mig lige meget hver gang jeg ser sådanne annoncer Smile

83,72% Big Smile

Tør man spørge lidt omkring hvordan man regner procentsatser i forbindelse med formindskelse af rynker.

Mvh

Lars Nielsen

Tilmeldt 5. Jan 08
Skrevet kl. 11:34

kære Lars

Du er på arbejde nu og du må virkelig kede dig,, jeg sender dig gerne en prøve, jeg skal gøre dei opmærksom på at de også kan bruges til mænd der har næsten alt

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 11:46

Hej scanmedic,

På arbejde.... ja da...

Og nej, jeg keder mig skam ikke et spor, har jo Amino hvor jeg kan læse og skrive et par indlæg Smile

Jeg har iøvrigt lige fået oplyst at der er en MEGET sur dame som har ringet til mit privat nummer og ville forhindre mig i at stille spørgsmål på Amino........ Mon det er en god strategi??? (Kender du mon hende? Big Smile )

Du må meget gerne oplyse mig om hvad sagen drejer sig om, da jeg blot bad om en udredning på hvordan man regner procentsatser ud i forbindelse med formindskning af rynker... Dette fordi at jeg har svært ved at forestille mig en effektiv formel til brug for dette.

Jeg mener kun at du kan genvinde en smule troværdighed ved at besvare spørgsmålet på en sober og ordentlig måde. 

Hvor mange andre på Amino har været ude for at utilfredse debatører har ringet til dem privat for at lukke munden på dem?

Mvh

Lars Nielsen 

Tilmeldt 5. Jan 08
Skrevet kl. 12:16

jeg er ikke ude på at lukke munden på dig, men det er da nok et dumt spørgsmål du skriver on, jeg forholder mig til de kliniske test

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 12:35

Hmm...

Så vidt jeg er orienteret så er der ingen "dumme" spørgsmål på Amino, ... Dette er vel faktisk et af grundprinciprerne på dette forum.

Det er fint nok at du forholder dig til "de kliniske test", men prøv lige at forestille dig at du står hos bilforhandleren og skal købe en ny bil, hvorfor at du selvfølgelig er interesseret i hvor langt den kører på literen. Forhandleren fortæller dig så at den kører 12 km/l, men da du interessere dig lidt for mekanik kunne du egentlig godt tænke dig at vide hvordan man egentlig tester dette og om det er beregnet eller udført som test i virkeligheden. 

Hvis vi så lige, for et øjeblik, formoder at forhandleren svarer på sammen måde som dig så bliver han først meget sur over at du kan tillade dig at stille spørgsmålet hvorefter han så iøvrigt også fortæller dig at det da iøvrigt også er utroligt dumt at stille spørgsmål omkring hans vare og til slut runder han så lige af med at hvis du VIRKELIG er så flabet så du vil have et svar, så kan han da oplyse om at SÅDAN ER DET BARE.....

Efter en lille hyggelig sludder med forhandleren dagen efter bestiller jeg så selvfølgelig en fin ny dyr bil fordi jeg fik sådan en fin kundeservice "NOT".

Jeg vil meget gerne tro på at du har et fint produkt, (har aldrig sagt andet), men jeg mener at hvis man skal tage 649kr for 15ml så skal man altså også kunne besvare almindelige forbrugerspørgsmål af enhver karakter.

Det var aldrig min mening at skade dig eller dit produkt, men jeg så endelig en chance for at få manet alle mine fordomme i jorden.

Jeg håber stadig at du kan være interesseret i at fremskaffe dokumentation på hvordan procentsatsen bliver regnet ud.

Ha en fortsat god dag

Mvh

Lars Nielsen

Tilmeldt 5. Jan 08
Skrevet kl. 12:39

Du kan starte med at give dig din mail, da jeg gerne sender dig de klinikske test.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 12:46

Den står i min profil, men du får den lige en gang mere her: lhylde@hotmail.com

Jeg skal selvfølgelig nok bekræfte resultatet her på Amino hvis jeg finder svaret på mit spørgsmål.

Jeg håber at du forstår at jeg ikke på noget tidspunkt har været "efter" dit produkt, men jeg er meget skuffet over måden du tacklede mit spørsmål på.

Jeg mener ikke at man som medlem i et åbent forum bør kontakte deltagerne på deres private tlf. uden nærmere aftale, hvilket jeg også forventer at du er indforstået med i fremtiden.

Mvh

Lars Nielsen

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)