Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apple Iphone version 1.1.3 8GB Oplåst.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen.

Hvis der er nogle der kunne tænke sig en Apple Iphone af den nyeste version 1.1.3 så har jeg nogle stk liggende klar til afsendelse. De kan bruges enten til vidersalg, som privat mobil, eller som medarbejder mobiler i mindre virksomheder.

Prisen for 5 stk er 4299 inkl moms 25%

Prisen for 10 stk 4000 Inkl moms 25%

Prisen for 30 stk og drover 3899 inkl moms 25%

Du kan putte dit eget danske simkort i telefonen hvorefter den virker med det samme. Der følger alt org tilbehør med. Der udskrives selvfølgelig også en faktura på købet.

Kontakt mig via PM eller her i tråden. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:57

Kunne godt tænke mig at du lige redegjorde for lovligheden af det her? Garanti mv. kunne også være rart at få afklaret.

Jeg er umiddelbart interesseret i at købe et par stykker til nogen af mine medarbejdere. 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 01:13

Det er umiddelbart ikke ulovligt at 'hacke' sin egen iPhone, så den passer til ens egen tele-udbyder - men det er ulovligt at videresælge den. Og mht. garanti - 'when pigs can fly' - selvom forhandleren juridisk set står for at leve op til de regler vi har for garanti her i landet. Set ud fra dét, så forstår jeg slet ikke, at nogen tør sælge et sådan småskummelt produkt.

Derudover er der forskellige features i en iPhone, der ikke fungerer, så snart den er blevet 'hacket' - bla. iTunes/iPod-integration - og så er en stor del af ideen jo gået af fløjten..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:29

David: Det var cirka det svar jeg havde forventet men vil gerne høre trådstarters bud på det :) Desuden har en af mine ansatte en Iphone han selv har hacket og den virker så vidt jeg er orienteret fint med Itunes ... og når han sætter den til i min bil finder mit anlæg den uden problemer som en Ipod og afspiller fra den. 

Tilmeldt 21. Oct 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:01

Den version jeg har er 1.1.3 den virker perfekt.

Der kan lægges DK sprog og menu på, og den virker med de fleste udbyderer undtagen 3 mobil.

Youtube virker, musikdelen og  google maps mm.

Problemet er såddan set at garanti delen er bortfaldet, da telefonen er låst op. Derfor vil Apple ikke længerer give garanti på varne hvilket er forståeligt nok. 

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:55

Hey,

Jeg kunne godt tænke mig en iphone til privat brug.

Kan du kontakte mig på 31505151 el PM

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:59

Mrxanderson:

Den version jeg har er 1.1.3 den virker perfekt.

Der kan lægges DK sprog og menu på, og den virker med de fleste udbyderer undtagen 3 mobil.

Youtube virker, musikdelen og  google maps mm.

Problemet er såddan set at garanti delen er bortfaldet, da telefonen er låst op. Derfor vil Apple ikke længerer give garanti på varne hvilket er forståeligt nok. 

Men sælger skal vel i Danmark stadig give garanti til køberen, medmindre det er privatsalg?

// Jesper Skov

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 16:13

Mrxanderson:
Der udskrives selvfølgelig også en faktura på købet.

Yes, men siden han skriver en faktura på købet, så er det ikke privatsalg mere, derfor gælder den danske lovgivning med 2 års reklamationsret på produktet.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 22:31

Min fætter på 14 har lige købt en unlocked fra USA for 2700 inkl. told - og dén er bare sej! Så, hvis man vil omgåes tingene, så kan de altså åbenbart findes væsenligt billigere.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 22:55

En lille ikke-uvæsentlig detalje!

Du har angivet prisen, så man faktisk kan købe 5 stk. for kr. 4299,- OSV.

Men du mener vel, at det er prisen pr. stk. ved køb af henholdsvis 5, 10 og 30 stk.

Ellers er der virkelig tale om et godt tilbud, hvor det faktisk bliver billigere og billigere, jo flere du køber! Party!!!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)